Kundtjänstmedarbetare

Arbetsbeskrivning

Kundtjänstmedarbetare
Vi söker nu en serviceinriktad kundservicemedarbetare till ett spännande uppdrag hos en av våra kunder. En kundservicemedarbetare som trivs både med det administrativa och telefonkontakt med kunder. Tjänsten är långsiktig med inhyrning under 2017, för rätt person finns det god möjlighet till övertag av kund.

Uppdragsgivare: Randstad AB

Ort: Umeå

Omfattning: Heltid, 2017-03-01 – 2017-12-31

Arbetsbeskrivning
Arbetsuppgifterna innebär att hantera kundärenden, antingen via inkommande samtal eller mail. Telefontiden är mellan 08.00-15.00, där man sitter uppkopplad för inkommande samtal. Den andra delen förutom telefon är att hantera administration. Du arbetar i bland annat Lime och BFU (VA-banken) med ärenden. Du har en viktig position då du dels är företagets länk mellan olika avdelningar men även ansiktet utåt gentemot kunderna.

Kvalifikationer
Vi ser att du har några års arbetslivserfarenhet, meriterande är om du tidigare har arbetat inom kundtjänst eller administrativt arbete. Vi ser att du har gått ut gymnasium med fullständiga betyg. Du skriver och talar obehindrat i både svenska och engelska. Det är ett plus som du är intresserad av miljöfrågor. Du ska vara social, glad och se möjligheter. Att vara flexibel och samarbetsvillig är en viktig faktor hos vår kund. Vi ser att du inte är rädd för förändringsarbete eller för nya utmaningar. Du är duktig administrativt och hanterar både stressiga och lugna perioder.

Som konsult förväntas du snabbt komma in i nya organisationer och sätta dig in i olika kulturer och system på kort tid. Tjänsten innebär många kontakter och det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person är du analytisk och noggrann. Du är affärsmässig, drivande och van att arbeta självständigt. Därtill förväntas det att du levererar och bidrar med kompetens, effektivitet och erfarenhet.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Som person har du ett personligt engagemang och en god förmåga att effektivt driva ditt arbete och dina projekt framåt. Du har lätt för att samarbeta i team och är bra på att planera och organisera ditt arbete. Du är angelägen om att nå resultat och att hålla deadlines med hög kvalitet i ditt arbete.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Sista ansökningsdag: 2017-02-28
Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Li Westman, li.westman@randstad.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Proffice Sverige AB -
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid
  • Publicerat: 30 januari 2017

Liknande jobb


Back office agent Fråga BAUHAUS- Heltid Säsong

Back office agent Fråga BAUHAUS- Heltid Säsong

19 april 2024