Kundtjänstmedarbetare 60% Härnösand

Arbetsbeskrivning

Presentation

Är du en social person som gillar att serva andra människor? I så fall kan detta uppdrag vara något för dig. Vi söker nu en person som ska jobba deltid 60 %, på en statlig myndighet i Härnösand inom kundtjänst. Uppdraget är ett år långt med beräknad start den 19 september. Skicka in din ansökan omgående! Urval sker löpande.

Arbetsuppgifter

I din roll som kundtjänstmedarbetare kommer din huvudarbetsuppgift vara telefonarbete och handläggning av frågor.


Utbildning/erfarenhet

Vi söker dig som har utbildning på gymnasienivå och minst 2 års erfarenhet av yrkesområdet eller likvärdigt arbete.

Du skall också ha god datavana, goda kunskaper i svenska (tal och skrift) samt erfarenhet av växelsystem sociala medier.

Meriternde är om du har erfarenhet från kundtjänst och hantering av kundärenden inom transportsektorn eller annan servicefunktion, erfarenhet av myndighetsutövning och eftergymnasial påbyggnad av information, beteendevetenskap eller teknik, samt om du är kunnig inom flera språk.

I din roll som kundtjänstmedarbetare är det viktigt att du är utåtriktad, stresstålig och kundorienterad. Det behöver också ligga naturligt för dig att ta egna initiativ och för att du ska trivas är det bra att du gillar att arbeta självständigt.

Förmåner

Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag.
Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Företagsbeskrivning

Till oss vänder sig många av Sveriges attraktivaste arbetsgivare när de vill rekrytera eller hyra in personal. Med ett brett spann av tjänster, från kontorschefer och kontorsassistenter till chefssekreterare och orderadministratörer, kan vi ge dig stimulerande och utvecklande uppgifter i en miljö som passar dig och dina önskemål.

Att vara konsult passar dig som på kort tid vill skaffa dig lång erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät.

Sluttext

Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på poolia.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Nyberg
060-64 10 31
Lisa Fagerström
060-64 10 33
Maria Nyberg

Lisa Fagerström

Natalie Lindwe

Natalie Lindwe
+46 72 074 20 21
Natalie Lindwe
072-074 20 21
Maria Nyberg
072 711 04 90
Natalie Lindwe
072 074 20 21
Maria Nyberg
060-641031

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Sundsvall AB Sundsvall
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Deltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Deltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 9 augusti 2016

Besöksadress

Universitetsallén 32, Sundsvall
None

Postadress

Universitetsallén 32
Sundsvall, 85171

Liknande jobb


Socialsekreterare inriktning barn och unga, Håbo kommun

Socialsekreterare inriktning barn och unga, Håbo kommun

26 april 2024

Socialsekreterare

Socialsekreterare

5 april 2024

26 april 2024

Familjehemssekreterare, Södermalms stadsdelsförvaltning

Familjehemssekreterare, Södermalms stadsdelsförvaltning

26 april 2024