OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Teloteket är en mobiloperatör med egna abonnemangsformer, tjänster och produkter. Våra kunder finns i hela Sverige och våra tjänster riktar sig endast till små och mellanstora företag.
Vi ska nu utöka vårt kundtjänst-team med ytterligare en person!
Vi söker en kundtjänstmedarbetare med erfarenhet av försäljning och/eller kundtjänst med inriktning på Winback/Churn.
Vi letar efter en person som är van att prata med kunder om alla olika delar av telekom; fakturor, abonnemangsfrågor, och uppsägningar med mera.
Du kommer att ha direktkontakt med Telotekets kunder via telefon och mail, med mål att alltid hjälpa kunden med de frågeställningar som finns.
Du får i rollen löpande utbildning i alla våra system för kund- och orderhantering, samt extra hjälp för att vässa din samtalsteknik.
Du har som kundtjänstmedarbetare grundlön, med goda möjligheter att tjäna extra genom provision.
Tjänsten vi söker är 100%, och arbetstiderna är vanlig kontorstid, mellan 08.30 och 17.00. Vi jobbar inga kvällar eller helger!
Tjänsten ska tillsättas så snart som möjligt.
Kvalifikationskrav:
- Minst ett års erfarenhet av att arbeta med telefon; kundtjänst och/eller försäljning.
- Extra meriterande är kundtjänst inom Winback/Churn.
- Flytande i svenska och engelska, både tal och skrift.
- Goda datakunskaper; kundhantering, Word/Writer, Excel/Calc.
För mer information:
www.teloteket.se/jobb
www.facebook.se/teloteket
Ansökan med bifogat CV mailas till jobb@teloteket.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Försäljningschef Farid Bayesteh
0733-624087
Försäljningschef Farid Bayesteh
0733-624087
Christian Lindberg
0733-624081
Kundtjänstchef Patrik Lindberg
0770-25 25 25
Försäljningschef Farid Bayesteh
0770-25 25 25
Försäljning Västerås
0770-25 25 25
Försäljning Västerås
0770252525