Kundtjänstmedarbetare heltid

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten

Vi söker dig som är serviceinriktad till tjänsten som kundtjänstmedarbetare. Du kommer att ta emot samtal från såväl privatkunder som företagskunder från dagligvaruhandeln. Du kommer att få många olika typer av frågeställningar som du kommer att kunna besvara direkt eller som kräver vidare efterforskning. Det kan exempelvis handla om reklamationer eller problem med leveranser. Detta kräver att du har en god problemlösningsförmåga och hög servicenivå. Du kommer att sitta på vår kunds kontor i Stadshagen.

Du kommer att bli schemalagd enligt överenskommelse måndag - söndag klockan 7.00 -17.00.
Start är så snart som möjligt och uppdraget pågår troligen året ut.


Din profil
Till tjänsten söker vi dig som har god datavana och lätt för att sätta dig in i nya system. God svenska i tal och skrift är en förutsättning för att klara arbetsuppgifterna.

Det är förstås mycket meriterande om du har jobbat med liknande arbetsuppgifter tidigare.

Dina personliga egenskaper är en positiv inställning, att du tar egna initiativ, är driven och trivs med att lösa problem och hjälpa kunder.

Vi erbjuder
Att vara medarbetare hos Arena Personal passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.Du får även viktiga kontakter på arbetsplatserna och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Många av våra medarbetare får också anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.
Du har nära kontakt med din konsultchef som stöttar dig och fungerar som bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.


Om verksamheten
Vi har ett personligt engagemang i dig och din karriär och anstränger oss för att hitta uppdrag som passar dig. Känner du att du utvecklas vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt och har gedigen kompetens och våra medarbetare har en trygg och en kompetent arbetsgivare. Våra konsultchefer arbetar från början till slut i processen både med kund och medarbetare, vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.


Ansökan
Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på ”ansök här” eller ”ansök via extern webbplats”.
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på ”Sök jobbet” och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Emelie Eriksson

Maria Danielsson
08-58711731
Göran Särnholm
08-545 788 82
Ulla Mogard

Ulla Mogard
08-587 117 44
Isabelle Lilja

Morgan Sehlberg
08-587 117 47
Maria Danielsson
08-587 117 31
Stefan Olsson
08-587 117 36
Thobias Ahlqvist
016-14 28 00

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Arena Personal AB Stockholm
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid, 3-6 månader
  • Publicerat: 26 juli 2019

Besöksadress

Fleminggatan 7, Stockholm
None

Postadress

Alströmergatan 14
Stockholm, 10425

Liknande jobb