OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
OM FÖRETAGET
ARCESE Sweden AB är en relativt nyetablerad och liten organisation i det stora internationella familjeföretaget med äldste sonen Leonardo Arcese som styrelseordförande. ARCESE koncernen består av ett 70-tal kontor runt om i världen och är ett av Italiens största privatägda åkerier med ca 1100 dragbilar och 350 trailers.
ARCESE Sweden AB har under sin relativt korta period lyckats arbeta upp goda kundrelationer och arbetar via direktavtal för flera av de större import- och exportföretagen i Sverige.
Att ha kunden i centrum har varit ägarnas motto från starten för knappt 50 år sedan.
OM TJÄNSTEN & KVALIFIKATIONER
Nu söker man att utöka sitt kundtjänstteam med en ny medarbetare. Du som söker ska ha följande bakgrund:
- Erfarenhet från att jobba i en internationell miljö.
- Logistik- och transporterfarenhet.
- Gillar att arbeta i ett högt tempo och van vid att hålla många bollar i luften.
- Trygg i att hantera diskussioner med kunder och leverantörer.
- Goda kunskaper i MS Office och generellt duktig på affärssystem.
- Flytande engelska/svenska i tal och skrift. Plus om du har kunskaper i italienska och/eller tyska.
Man söker en person som vill vara en nyckelperson i framtiden i takt med att företaget växer.
Tjänsten är till en början ett bemanningsuppdrag över sommaren med tillsättning snarast chans till överrekrytering i höst.
ANSÖKAN
Intervjuer sker fortlöpande så skicka omgående in ditt CV via formuläret. Alla handlingar behandlas naturligtvis konfidentiellt. För frågor kring tjänsten kontakta oss på Add logistics, tel 031-13 75 01.