Kundtjänstmedarbetare med tekniskt intresse,Lund

Arbetsbeskrivning

Vår kund är ett litet, enteprenöriellt och teknikintensivt telekombolag i Lund som har stort kundfokus. Mottot är att överträffa kundernas förväntan. För att stärka upp kundserviceteamet söker man nu en ytterligare talang som har stort kundfokus och drivs av att göra människor glada och nöjda.

Gillar du att spela onlinespel, har ett tekniskt intresse och brinner för service? Vill du arbeta på ett enteprenöriellt företag med familjär stämning?

Om teamet

Du kommer att få arbeta i ett ungt kundserviceteam som alla brinner för service och har kunden i fokus. Arbetsuppgifterna består av att ta emot inkommande samtal från kunder och lösa ärendehanteringskön. Frågorna kan till exempel röra beställningar av företagets tjänster och fakturor. I arbetet ingår även att informera om företagets övriga tjänster. Du kommer att få ett ansvarsområde men förväntas kunna alla områden inom telefoni, teknik och avtal med kunder. I arbetet ingår mycket kontakt med både marknadsavdelningen och teknikavdelningen. Klimatet präglas av att det är högt i tak, man delar med sig av sin kunskap och att alla hjälps åt att lösa problemen. Stämningen är familjär och personlig. För att ha kul tillsammans utanför arbetet ordnas det ordnas årligen julfest, sommaraktivitet och After Work.

Profil

Som person är du lyhörd och duktig på att anpassa dig efter kundernas tekniska nivå. Du får gärna ha glimten i ögat och ha förmågan att förmedla ett leende över telefonen. Vidare är du ödmjuk, positiv och brinner för att ge service och göra människor nöjda och glada. Du trivs bäst om du har ett starkt driv och gillar att ge det lilla extra såväl till kollegor som till kunder. Det är meriterande om du förstår danska.

Ansökan

Låter detta som nästa steg för dig? Välkommen med din ansökan redan idag då urval och intervjuer sker löpande. Ansöker gör du genom att klicka på knappen nedan. Vi tar inte emot ansökan via e-post. Vänligen bifoga CV´t i word-format. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta vår rekryteringskonsult Karin Borén på karin.boren@titanit.se.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Titan IT AB STOCKHOLM
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • enligt överrenskommelse
  • Tillsvidare Arbetstider: 09,00- 18,00
  • Publicerat: 13 september 2013

Besöksadress

Kanalgatan 77
None

Postadress

Box 3216
STOCKHOLM, 10364

Liknande jobb


Kundservice på deltid

Kundservice på deltid

26 april 2024