Kundtjänstmedarbetare på deltid till Bilia däcksäsong!

Kundtjänstmedarbetare på deltid till Bilia däcksäsong!

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Studerar du på distans eller har du möjlighet att arbeta deltid under en period? Nu Söker vi dig som vill arbeta i rollen som kundservicemedarbetare hos vår kund Bilia i Västerås. Du kommer att få hoppa in och ersätta konsulter vid sjukdom etc. Det är därmed viktigt att du kan vara flexibel med att arbeta heldagar under perioden. För att trivas i rollen skall du brinna för att leverera service i världsklass samt motiveras av att ge det lilla extra!

Start för tjänst i slutet på februari. Så se till att skicka in din ansökan redan idag!

Om oss
Denna tjänst är ett konsultuppdrag, det innebär att du har din anställning hos oss på KFX HR-partner men arbetar ute hos vår kund. Det är därför viktigt att du trivs i rollen som konsult. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega.

Arbetsuppgifter
I rollen som kundservicemedarbetare hos vår kund får du chansen att bli en del av ett härligt team som under däcksäsongen utökas. Här arbetar du med telefon och dator som främsta arbetsredskap och ger en förstklassig service där kundens förväntningar överträffas. I ditt arbete kommer du och dina kollegor att ge kundservice per telefon via inkommande och utgående samtal. Ärenden till kundservice kan också komma in per mail och kan även förekomma via företagets chattfunktion.

Här erbjuds du en spännande och social arbetsmiljö där det finns goda möjligheter till utveckling inom företaget, efter avslutad däcksäsong. Under vårens däcksäsongen arbetar du vid behov måndag till fredag i cirka 2 månader och är schemalagd under öppettiderna som är 07:00–18:00 med placering i Västerås.


Kvalifikationer
Till detta uppdrag söker vi dig som är serviceinriktad, kommunikativ och vill ge det lilla extra. Det är viktigt att du trivs med att arbeta i ett högt tempo i ett team där ni tillsammans strävar efter att nå uppsatta mål. Vi ser att du har gymnasial utbildning och är snabblärd som person. Det är meriterande om du har fordonsteknisk kunskap och har arbetat med någon form av försäljning antingen via telefon eller i butik. Du är van att ge god service per telefon och kan formulera dig väl i tal och skrift på svenska samt engelska.

För att du ska trivas med detta arbete ser vi att du som person är:
• Flexibel
• Serviceinriktad
• Kommunikativ
• Stresstålig
• Ansvarstagande
• Samarbetsvillig


Övrigt
I denna tjänst erbjuds du en timanställning hos oss på KFX HR-partner men arbetar hos vår kund i Västerås. Du kommer att få hoppa in och ersätta konsulter vid sjukdom etc. Det är därmed viktigt att du kan vara flexibel med att arbeta heldagar under perioden.
Uppdraget beräknas starta i slutet på februari och håller på till och med i början av april.
Urval sker löpande, sök tjänsten redan idag! Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvariga rekryterare på 08-663 99 00.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: KFX HR-partner Skandinavien AB
  • 3 platser
  • 11 dagar - upp till 3 månader
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 februari 2022
  • Ansök senast: 27 februari 2022

Liknande jobb


Kundservicehjälte till växande Power Hemelektronik

Kundservicehjälte till växande Power Hemelektronik

23 maj 2024