Kundtjänstmedarbetare på heltid till Locum

Arbetsbeskrivning

Vill du vara med i uppstartsfasen av Locums nya kundtjänst? Du ges en unik möjlighet att både utvecklas och vara med och påverka. Vi söker dig som brinner för service!

OM TJÄNSTEN
Academic Work söker för Locums räkning tre stycken kundtjänstmedarbetare.

Locum söker nu flera medarbetare till deras nyinrättade kundservice som ska hantera inkommande frågor och ärenden gällande Facility Management-tjänster. Du kommer att ta emot samtal och webbförfrågningar, hantera dessa i olika ärenderegistreringssystem och omsätta kundens önskan i handling. Du kommer även att utveckla och uppdatera frågor och svar i Locums FAQ-funktion. Du inom kundtjänst är första kontakten för landstingets verksamheter och är därmed FC:s representant.

ARBETSUPPGIFTER
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Locums önskemål är därför att alla samtal och mail kring tjänsten går till monika.lukic@academicwork.se.

Uppdraget är en del av vår personaluthyrning vilket innebär att du kommer att vara anställd av Academic Work men arbeta som konsult hos Locum. Locums intention är att du på sikt ska kunna bli anställd direkt hos dem, förutsatt att alla parter är nöjda med samarbetet.

Som konsult på Academic Work erbjuds du:


* Kollektivavtal: Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
* Dedikerad konsultchef: Som anställd på Academic Work får du alltid en ansvarig konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefens uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.


VI SÖKER DIG SOM
Som kundtjänstmedarbetare kommer du att arbeta med kundtjänst och service.

Du kommer till exempel att:


* svara på frågor och hjälpa personen vidare
* kvalitetssäkra att fel och brister åtgärdas
* vara en väg in för alla ärenden


Efterfrågade specifika kompetenser:


* Minst gymnasieexamen
* Minst 2 års erfarenhet av kundtjänstarbete


Det är meriterande om du har erfarenhet från vård eller fastighetsbranschen samt tidigare erfarenhet med förbättringsarbete.

Som person har du förmågan att planera, organisera och prioritera ditt arbete på ett effektivt sätt samt håller tidsramar och drivs mot satta målbilder. Under arbetets gång behåller du ett realistiskt perspektiv på situationer och fokuserar på rätt saker. Du är välformulerad och engagerad i dina möten både via telefon och vid faktiska möten, även i dina kontakter via e-post.
Din servicenivå är hög: du är lugn, uppmärksam och tillmötesgående och tycker om att hjälpa andra. Då större delen av våra kundkontakter sker via telefon är det viktigt att du tycker om att möta kunderna och samarbetspartners den vägen. Du har även mycket god samarbetsförmåga och har lätt att anpassa dig till ändrade omständigheter.

Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på monika.lukic@academicwork.se under kontorstid. Kopiera gärna in länken till annonsen i ditt mail.

Academic Work är Home of the Young Professionals. Vi vänder oss till dig som är akademiker och har några års arbetslivserfarenhet, är nyutexaminerad eller fortfarande studerar på högskola/universitet. Hos oss kan du arbeta som uthyrd konsult på specifika kunduppdrag eller bli anställd direkt hos ett kundföretag via vår rekryteringsverksamhet. Läs mer på www.academicwork.se.

SKYDD FÖR DEN PERSONLIGA INTEGRITETEN
När du skickar in din ansökan till Academic Work godkänner och samtycker du till att Academic Work behandlar dina personuppgifter enligt Personuppgiftslagen. Läs mer under vår PuL-sida.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Locum bygger inför framtiden och skapar en helt ny kundserviceenhet.
Vill du vara med att bygga upp denna enhet, med kunden i fokus, tillsammans med oss?

Locums nya kundserviceenhet kommer att vara vägen in för landstingets Facility Management-funktion, där man kommer att hantera frågor och ärenden för kärnverksamheten.
Inom Kundservice kommer man att ansvara för att landstingets fastigheter och lokaler - samt de servicetjänster som underlättar användandet av lokalerna - fungerar på ett optimalt sätt.

Hos Locum strävar vi efter att ge individen både ansvar och handlingsutrymme. Kundserviceenhetens organisation kommer att präglas av stor drivkraft, tydligt utvecklingsfokus och ett öppet och kreativt samarbetsklimat med kunden i fokus. Det är viktigt att man som medarbetare hos Locum står bakom våra värderingar; Kundnytta, Helhetsansvar och Samverkan

Vårt mål är att tillhandahålla landstingets verksamheter tjänster med hög kvalitet och tillgänglighet, vi ska leverera värden för vården.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work Stockholm
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Enligt avtal
  • Heltid 8.00-17.00
  • Publicerat: 14 juni 2014

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


25 april 2024

25 april 2024