OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Office Partner arbetar sedan 1986 med bemanning och rekrytering. Med handplockad personal har vi genom åren haft ett personligt samarbete med stora och små företag. Bland våra kunder återfinns några av Sveriges ledande företag inom Telecom, Juridik, Läkemedel, Ekonomi, Transport, Bygg och IT. Vi söker kundtjänstmedarbetare för uppdrag hos ett globalt företag i Stockholm. Arbetsuppgifter: Tjänsten består av bemanning av kundtjänst på den svenska sidan med sysslor såsom kundförfrågningar, ordermottagning, registrering, m.m. Kvalifikationer: Gärna tidigare erfarenhet av serviceyrket. Viktigt är också att du behärskar officepaketet väl, fördel om du jobbat i SAP men ej ett krav. Personliga kvalifikationer: Du är en positiv person som trivs i en internationell miljö. Du är självgående och har en mycket hög servicekänsla. Du är ansvarstagande, initiativrik och klarar periodvis hög arbetsbelastning.