OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Teloteket är en mobiloperatör med egna abonnemangsformer, tjänster och produkter. Våra kunder finns i hela Sverige och våra tjänster riktar sig endast till små och mellanstora företag.
Vi växer ständigt och kommer nu utöka vårt kundtjänst-team med ytterligare en person.
Du kommer att ha direktkontakt med Telotekets kunder via telefon och mail, med mål att alltid hjälpa kunden med de frågeställningar som kan tänkas dyka upp.
Du får i rollen löpande utbildning i alla våra system för kund- och orderhantering, samt extra hjälp för att vässa din samtalsteknik.
Du har som kundtjänstmedarbetare grundlön, med möjligheter att tjäna extra genom provision.
Tjänsten vi söker är 100%, och arbetstiderna är vanlig kontorstid, mellan 08.30 och 17.00. Vi jobbar inga kvällar eller helger!
Tjänsten ska tillsättas så snart som möjligt.
Kvalifikationskrav:
- Extra meriterande är erfarenhet inom kundtjänst.
- Flytande i svenska och engelska, både tal och skrift.
- Goda datakunskaper; kundhantering, Word/Writer, Excel/Calc.
- Godkända betyg från gymnasiet.
För mer information:
www.teloteket.se/jobb
www.facebook.se/teloteket
Ansökan med bifogat CV mailas till jobb@teloteket.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Försäljningschef Farid Bayesteh
0733-624087
Försäljningschef Farid Bayesteh
0733-624087
Christian Lindberg
0733-624081
Kundtjänstchef Patrik Lindberg
0770-25 25 25
Försäljningschef Farid Bayesteh
0770-25 25 25
Försäljning Västerås
0770-25 25 25
Försäljning Västerås
0770252525