OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Teloteket är en mobiloperatör med egna abonnemangsformer, tjänster och produkter. Våra kunder finns i hela Sverige och våra tjänster riktar sig endast till små och mellanstora företag.
Vi växer ständigt och kommer nu utöka vårt kundtjänst-team ytterligare.
Du kommer att ha direktkontakt med Telotekets kunder via telefon och mail, med mål att alltid hjälpa kunden med de frågeställningar som kan tänkas dyka upp.
Du får i rollen löpande utbildning i alla våra system för kund- och orderhantering, samt extra hjälp för att vässa din samtalsteknik.
Du har som kundtjänstmedarbetare grundlön, med möjligheter att tjäna extra genom provision.
Tjänsten vi söker är 100%, och arbetstiderna är vanlig kontorstid, mellan 08.30 och 17.00. Vi jobbar inga kvällar eller helger!
Tjänsten ska tillsättas så snart som möjligt.
Kvalifikationskrav:
- Svenska och engelska, både tal och skrift.
- Goda datakunskaper; kundhantering, Word/Writer, Excel/Calc.
- Godkända betyg från gymnasiet.
- Extra meriterande är erfarenhet inom kundtjänst.
För mer information:
www.teloteket.se/jobb
www.facebook.se/teloteket
Ansökan med bifogat CV mailas till jobb@teloteket.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Försäljningschef Farid Bayesteh
0733-624087
Försäljningschef Farid Bayesteh
0733-624087
Christian Lindberg
0733-624081
Kundtjänstchef Patrik Lindberg
0770-25 25 25
Försäljningschef Farid Bayesteh
0770-25 25 25
Försäljning Västerås
0770-25 25 25
Försäljning Västerås
0770252525