Kundtjänstmedarbetare start 31 augusti

Arbetsbeskrivning

BemanningsKontoret är ett bemanning och rekryteringsföretag i Göteborg och vi utmärker oss i vårt engagemang för kund och medarbetare. Verksamheten präglas av flexibilitet, lyhördhet och service och vi tror på kvalitet, personlig dialog och att ha ett nära samarbete med våra kunder och personal.

Vill du arbeta med service?

Till vår uthyrningsverksamhet söker vi kundtjänstmedarbetare för uppdrag i Göteborg.
Tjänsten kommer att tillsättas löpande och start för uppdraget är 31 augusti.

I dina arbetsuppgifter kommer det ingå att ta emot inkommande samtal och hjälpa kunden på bästa sätt kring fakturafrågor, produktfrågor, abonnemangsfrågor samt merförsäljning av tilläggstjänster till befintliga kunder, vilket är en självklarhet inom serviceyrket.

Kundtjänsten har flexibla öppettider för sina kunder vilket betyder att du arbetar enligt schema, måndag-söndag mellan kl 08-24:00. Du är schemalagd ca 2 helger/månad och du är garanterad 133 h/månad. Du jobbar ca 30-40 timmar/vecka.

Vem är du?
Vi tror att du har arbetat inom serviceyrket tidigare. Det är meriterande om du har kundtjänsterfarenhet sedan tidigare eller har arbetat som telefonförsäljare.

Du bör trivas med att arbeta mot uppsatta mål och tycker om att få löpande feedback kring ditt arbete. Som person är du flexibel, positiv och redo för att utmanas. BemanningsKontoret ser positivt på driv, vilja och ambition!

Du talar och skriver obehindrat på svenska samt har slutfört din gymnasieutbildning och har lätt för datorer och system.

BemanningsKontoret erbjuder dig
provanställning
kollektivavtal, Unionen
fast grundlön, Ob-tillägg
betald utbildning
ett roligt och varierande arbete med löpande coaching och vidare utveckling
möjlighet till att utvecklas inom serviceyrket samt försäljning
trevlig arbetsplats och härliga kollegor

Uppdraget startar 31 augusti med en fyra veckors utbildning där teori och praktik varvas för att du ska få en trygg start.

Urval sker löpande och du söker tjänsten med ett uppdaterat CV.

Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

VD Catrine Ramsten
0725242010

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemanningskontoret Rt i Sverige, AB Sävedalen
  • 25 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid/Deltid
  • Lön enligt kollektivavtal
  • Schemalagd arbetstid mån-sön, ca 30-40 h/vecka
  • Publicerat: 12 augusti 2015

Postadress

None
Sävedalen, 43363

Liknande jobb


Försäljning & rådgivning? Se hit!

Försäljning & rådgivning? Se hit!

6 maj 2024

6 maj 2024

Kundtjänstmedarbetare

Kundtjänstmedarbetare

6 maj 2024