Kundtjänstmedarbetare till Bliwa

Arbetsbeskrivning

TNG Group AB


Bliwa Livförsäkring är ett svenskt kundägt försäkringsbolag som specialiserat sig på gruppförsäkringar för företag och organisationer. Bliwa erbjuder försäkringar för livet i form av ekonomisk trygghet vid olycksfall, sjukdom, dödsfall och arbetslöshet och hälsofrämjande stöd för att förebygga ohälsa. Bliwa är idag försäkringsgivare för cirka 11 000 företag, varav ett 30-tal av de 100 största, och 12 organisationer på den svenska arbetsmarknaden. Med över en miljon försäkrade är satsningar på hälsa i arbetslivet en god investering. Därför arbetar Bliwa bland annat för hjärtsäkra arbetsplatser. Läs mer på www.bliwa.se.

Om uppdragsgivaren
På uppdrag av Bliwa söker TNG dig som vill arbeta med att informera Bliwas kunder om försäkringslösningar som Bliwa erbjuder. Detta är ett konsultuppdrag med start i mitten av september och är tänkt att pågå i cirka fyra till sex veckor på heltid. För rätt personer finns det goda möjligheter till förlängning och eventuell anställning på Bliwa.

Urvalsprocessen kommer att påbörjas tidigast under vecka 34 2013.


Beskrivning av tjänsten
Som medarbetare i Bliwas kundtjänst förväntas du representera Bliwa och dess värderingar gentemot kund som du bemöter. Din kontakt med kunderna sker per telefon och via e-post. Din huvudsakliga uppgift är att besvara inkommande frågor samt administrera eventuella ärenden som uppstår.

Uppdraget kommer att inledas med en introduktion och utbildning i de försäkringslösningar som Bliwa erbjuder sina kunder.


Vem är du?
Vi söker dig som har telefonvana sedan tidigare. Det är meriterande om du har arbetat med försäkringar sedan tidigare. Du behärskar svenska språket väl i tal och skrift.

Arbetet i Bliwas kundtjänst innebär att fungera som Bliwas ansikte utåt gentemot de personer som kontaktar oss. Som vägledning för vårt arbete har Bliwa tre värdeord: Lyhördhet, Utveckling och Samverkan. Bliwas förhållningssätt präglas också av prestigelöshet och en vilja att förenkla för kunden.

Som person är du lyhörd och månar om kundens bästa. Du anpassar dig efter kundens behov och ser till att den får rätt information. Dina egna mål är lika viktiga som gruppens vilket ställer krav på att du både är självständig och lagspelare som vill gruppens bästa.


Intresserad?
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringsansvarige Sinisa Strbac. Ansök snarast då intervjuer sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Att ansöka tar endast ett par minuter och du behöver enbart uppge kontaktuppgifter samt bifoga ditt färdiga CV. Följ anvisad länk.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Scheef
08-410 690 50
Sinisa Strbac

Jonas Olsson
08-410 639 22
Jennie Mannesten
08-21 92 05
Dana Jennerström
08-410 639 23
Dana Jennerström

Marcus Eriksson

Maria Tedsjö
0709-76 48 95
Malin Löwdahl
08-410 639 29
Pär Johansson
070-350 03 07

Sammanfattning

  • Arbetsplats: TNG Group AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Publicerat: 1 augusti 2013

Besöksadress

Korsgatan 3, Göteborg
None

Postadress

Västra Järnvägsgatan 15
Stockholm, 10132

Liknande jobb


6 december 2022