Kundtjänstmedarbetare till Coop Handla Hemma, start omgående!

Arbetsbeskrivning

Ageris är en outsourcer med center i Solna, Falun och Strömsund med ca 250 anställda. Ageris levererar kundservice, proaktiv kundvård och försäljning med hög kvalitet till uppdragsgivare som arbetar strategiskt med kundlojalitet och har förväntningar på att kundservice kan öka kundnöjdhet och försäljning. Våra uppdragsgivare kommer från olika branscher men alla efterfrågar högkvalitativ, effektiv och lönsam kundservice och support på distans. På Ageris har vi lång och djup branscherfarenhet som vi gärna delar med oss av. Vi följer Unionens Callcenteravtal och är medlemmar i branschföreningen Kontakta.

Läs mer om oss på vår hemsida www.ageris.se

 

Det går väldigt bra för oss just nu och vi behöver utöka vår personalstyrka med säljande och motiverade kundtjänstmedarbetare till Coop Handla Hemma med start 5 december.
Som kundtjänstmedarbetare på Coop Handla Hemma kommer du att arbeta med inkommande samtal och mail där du besvarar kundernas frågor runt sina inköp på Coops e-handel site och aktivt arbetar med merförsäljning, erbjudanden och kampanjer. Du har även kontakt med chaufförer som kör ut matleveranser och löser eventuella problem som kan uppstå.  Detta är ett uppdrag för dig som gillar att det händer saker och trivs att arbeta mot inspirerande mål - både för dig själv och för teamet!
Förutom Coop så samarbetar vi med flera andra uppdragsgivare, bland annat Svensk Adressändring, Bring Citymail och Svensk Byggtjänst.
Därför kan vi erbjuda dig en stimulerande och händelserik arbetsmiljö med goda utvecklingsmöjligheter. Vi har fantastiska förmåner kring friskvård och hälsa och ett starkt fokus på teamkänsla. Hos Ageris ska alla känna sig viktiga och delaktiga!
Ageris sitter i fräscha lokaler i Ulriksfors, ca 4 km från Strömsund. 
Vi söker dig som:

• har tidigare erfarenhet av service eller försäljning
• är utåtriktad och lyhörd
• har lätt för att samarbeta och är målinriktad  
• trivs i ett högt arbetstempo och gillar att ge kunden det lilla extra i varje samtal
• är tekniskt kunnig och har god datavana.

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper!
Tjänsterna är heltid 100 % och inleds med 6 månader provanställning. Öppettiderna för kundtjänsten är vardagar 9-22, vi lägger rullande schema med blandade dag/kvällspass. 
Vi har ett ungefärligt lönespann mellan 102-117 kr/timme i grundlön beroende på ålder och erfarenhet och följer Callcenteravtalets löneavtal.
Vill du bli en del av teamet på Coop Handla Hemma? Skicka då din ansökan redan idag! Vi gör löpande urval och intervjuer och tjänsterna tillsätts så snart vi hittar rätt personer.
Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Ingrid Larsson

Sarah Larsson

Viktor Åström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ageris Kontaktcenter AB
  • 4 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid -
  • Publicerat: 23 november 2016

Besöksadress

Box 1029
None

Postadress

Box 1029
Solna, 17121

Liknande jobb


21 maj 2024