Kundtjänstmedarbetare till Coop MedMera Bank i Falun

Arbetsbeskrivning

Ageris Kontaktcenter AB levererar kundservice och försäljning via telefon, internet, brev och e-post. Ageris finns i Strömsund, Falun och Stockholm/Solna och har ca 260 anställda. Företaget är medlem i Almega Tjänsteföretagen och tillämpar kollektivavtal för branschen. Vi är medlemmar i Kontakta (tidigare Sveriges CallCenter Förening). Vår verksamhet präglas av våra värdeord: agerande, öppenhet, laganda och utveckling. Läs mer på www.ageris.se.

Det går väldigt bra för oss just nu och vi behöver utöka vår personalstyrka med fler glada och motiverade kundtjänstmedarbetare som vill arbeta för vår kund Coop MedMera bank i Falun. Vi söker nu 8 nya medarbetare till oss med start 15/4.

Som kundtjänstmedarbetare på MedMera bank hanterar du inkommande samtal från kunder, både privatpersoner, företag och butiker angående medlemsärenden, bankärenden och erbjudanden. Vidare är du en glad och positiv person som tycker kundservice och merförsäljning är roligt.  

Förutom Coop så samarbetar vi med flera andra uppdragsgivare, bland annat Viking Line, Ikano bank och Adressändring och vi växer kraftigt med fler spännande kunder på väg in. Därför kan vi erbjuda dig en stimulerande och händelserik arbetsmiljö med goda utvecklingsmöjligheter. Vi är ett trevligt och sammansvetsat gäng som har roligt tillsammans och vill att du ska satsa på oss lika mycket som vi satsar på dig!

Ageris sitter i fräscha lokaler ca 3 km utanför centrala Falun.

Vi söker dig som:

• har tidigare erfarenhet av service och försäljning
• är serviceminded och uttrycker dig väl i tal och skrift
• är utåtriktad och lyhörd
• tycker det är roligt att jobba mot uppsatta mål 
• tekniskt kunnig
• lösningsoritenterad
• trivs med att jobba i ett högt tempo


Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper!

Tjänsten är på heltid och vi tillämpar 6 månaders provanställning som övergår i tillsvidareanställning. Lönespannet för tjänsten ligger på 17 500 – 19 200 kr/månad i grundlön beroende på tidigare erfarenhet. Öppettiderna för kundtjänsten är vardagar 08-18.

Vi planerar att träffa aktuella kandidater under två intervjudagar den 23 och 24 Mars. Tjänsterna startar med utbildning den 15/4 på vårat kontor i Falun.

Vill du bli en del av vårt gäng? Skicka då din ansökan redan idag. Vi gör löpande urval och intervjuer och tjänsterna tillsätts så snart vi hittar rätt personer.

Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Ingrid Larsson

Sarah Larsson

Viktor Åström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ageris Kontaktcenter AB
  • 8 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid -
  • Publicerat: 2 mars 2015

Besöksadress

Box 1029
None

Postadress

Box 1029
Solna, 17121

Liknande jobb


Airport Ground Staff - Passenger Services

23 maj 2024

Sommarjobba med Kundservice hos Power Hemelektronik

Sommarjobba med Kundservice hos Power Hemelektronik

23 maj 2024

Kundtjänstmedarbetare i uppdrag mot Telia

Kundtjänstmedarbetare i uppdrag mot Telia

23 maj 2024