Kundtjänstmedarbetare till Coop MedMera Bank

Arbetsbeskrivning

Ageris Kontaktcenter AB levererar kundservice och försäljning via telefon, internet, brev och e-post. Ageris finns i Strömsund, Falun och Stockholm/Solna och har ca 220 anställda. Företaget är medlem i Almega Tjänsteföretagen och tillämpar kollektivavtal för branschen. Vi är medlemmar i Kontakta (tidigare Sveriges CallCenter Förening). Vår verksamhet präglas av våra värdeord: agerande, öppenhet, laganda och utveckling. Läs mer på www.ageris.se.

Det går väldigt bra för oss just nu och vi behöver utöka vår personalstyrka med fler glada och motiverade kundtjänstmedarbetare som vill arbeta för vår kund Coop MerMera bank. Vi söker nu 3 nya medarbetare till oss med start i början på Juni.

Som kundtjänstmedarbetare på MedMera bank hanterar du inkommande samtal/mail/fax från kunder, både privatpersoner, företag och butiker angående medlemsärenden, bankärenden och erbjudanden. Du arbetar administrativt med öppning och avslut av konton, ansökningar och kortbeställningar. 

Förutom Coop så samarbetar vi med flera andra uppdragsgivare, bland annat Viking Line, Ikano bank och Adressändring och vi växer kraftigt med fler spännande kunder på väg in. Därför kan vi erbjuda dig en stimulerande och händelserik arbetsmiljö med goda utvecklingsmöjligheter. Vi är ett trevligt och sammansvetsat gäng som har roligt tillsammans och vill att du ska satsa på oss lika mycket som vi satsar på dig!

Ageris sitter i fräscha lokaler i Solna Business Park med goda kommunikationer, restauranger, shopping och träningsanläggningar runt hörnet. 

Vi söker dig som:

• har tidigare erfarenhet av service och kundkontakt
• har erfarenhet av administrativa uppgifter
• är serviceminded och uttrycker dig väl i tal och skrift
• är utåtriktad och lyhörd
• tycker det är roligt att jobba mot uppsatta mål 
• trivs med att jobba i ett högt tempo


Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper!

Tjänsten startar som en visstidsanställning mellan 30-40 timmar/vecka, men för rätt person finns goda möjligheter att bli anställd tillsvidare. Öppettiderna är vardagar 8-18. 

Vi har ett ungefärligt lönespann mellan 95 -125 kr/timme i grundlön beroende på tidigare erfarenhet.

Tjänsterna startar i början på Juni. Det finns möjlighet till viss ledighet under sommaren men dock inte under veckorna 28-31. 

Vill du bli en del av vårt gäng? Skicka då din ansökan redan idag. Vi gör löpande urval och intervjuer och tjänsterna tillsätts så snart vi hittar rätt personer.
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Sarah Larsson via e-mail sarah.larsson@ageris.se. Du ansöker via vår webbplats, följ länken nedan.

Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Ingrid Larsson

Sarah Larsson

Viktor Åström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ageris Kontaktcenter AB Solna
  • 3 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid/Deltid -
  • Publicerat: 22 maj 2014

Besöksadress

Box 1029
None

Postadress

Box 1029
Solna, 17121

Liknande jobb


7 juni 2024

Customer Service - Odenplan

Customer Service - Odenplan

7 juni 2024