Kundtjänstmedarbetare till Coop Poäng

Arbetsbeskrivning

Ageris Kontaktcenter AB levererar kundservice och försäljning via telefon, internet, brev och e-post. Ageris finns i Strömsund, Falun och Stockholm/Solna och har ca 260 anställda. Företaget är medlem i Almega Tjänsteföretagen och tillämpar kollektivavtal för branschen. Vi är medlemmar i Kontakta (tidigare Sveriges CallCenter Förening). Vår verksamhet präglas av våra värdeord: agerande, öppenhet, laganda och utveckling. Läs mer på www.ageris.se.

Inför hösten behöver vi utöka vårt trevliga kundserviceteam med ytterligare glada och motiverade kollegor!

Som kundtjänstmedarbetare kommer du att arbeta med inkommande samtal där du svarar på frågor om Coops poängsystem samt sköter administrationen kring detta.

Förutom Coop så samarbetar vi med andra uppdragsgivare som exempelvis Svensk Adressändring och Bring Citymail. Därför kan vi erbjuda dig en stimulerande och händelserik arbetsmiljö med goda utvecklingsmöjligheter. Vi är ett trevligt och sammansvetsat gäng som har roligt tillsammans och vill att du ska satsa på oss lika mycket som vi satsar på dig!

Ageris sitter i fräscha lokaler i Ulriksfors, några kilometer från centrala Strömsund. 

Vi söker dig som:

• är serviceminded och uttrycker dig väl i tal och skrift
• är utåtriktad och lyhörd
• har lätt för att samarbeta och är målinriktad  
• trivs i ett högt arbetstempo och gillar att ge kunden det lilla extra i varje samtal
• teknisk kunnig och har god datavana.


Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper!

Vi erbjuder en timanställning på mellan 30-40 timmar i veckan, öppettiderna för kundtjänsten är vardagar 8-18. 

Vi har ett ungefärligt lönespann mellan 100-115 kr/timme i grundlön beroende på tidigare erfarenhet. 

Låter detta intressant? Tveka då inte att söka tjänsten. Vi gör löpande urval och intervjuer. 

Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Ingrid Larsson

Sarah Larsson

Viktor Åström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ageris Kontaktcenter AB
  • 5 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid/Deltid -
  • Publicerat: 25 juli 2016

Besöksadress

Box 1029
None

Postadress

Box 1029
Solna, 17121

Liknande jobb


Customer Success Manager

Customer Success Manager

6 juni 2024