OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
GS1 har mycket spännande på gång och söker ytterligare en serviceinriktad kundtjänstmedarbetare
Nu har du chansen att komma in i ett härligt gäng i fantastiska lokaler i centrala Stockholm. Låter det som något för dig? Varmt välkommen med din ansökan!
VAD KAN VI ERBJUDA DIG?
Detta är ett vikariat på ett år med start i mitten av augusti och du anställs direkt av GS1. Detta är en spännande tjänst på ett internationellt bolag, de sitter i fina lokaler i centrala Stockholm. Du får många nya kollegor vilket breddar ditt nätverk. Tjänsten är på heltid. Här får du vara med att fortsätta bygga upp en välfungerande avdelning och GS1 arbetar kontinuerligt med att förbättra dokumentation/ kundsupportstöd, teknik och arbetsprocesser.
DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER
• ge kundservice per telefon och mail inom first- och secondline support
• hantera beställningar
• svara på fakturafrågor
• hålla i utbildningar
ROLLEN INNEBÄR I KORTHET
Kundsupporten är idag telefon- och mailbaserad. För att öka kunskapen om GS1-standarden genomförs klassrumsledda utbildningar i GS1 Swedens interaktiva mötesrum, Concept Centre. Du som kundtjänstmedarbetare kommer att vara delaktig i att hålla dessa utbildningar. Resor inom Sverige kommer att förekomma.
GS1 erbjuder bra förmåner. Arbetsklimatet präglas av lojalitet, empati och ett nära samarbete.
VEM ÄR DU?
Som person är du nyfiken, positiv och trivs med samarbete. Du är duktig på att skapa och underhålla goda relationer, har tydligt kundfokus och lätt för att förklara för andra. Då verksamheten har en stor produktportfölj är det viktigt att kunna förstå och analysera frågor och skapa kundnytta.
Du som söker har minst ett par års erfarenhet i ett kundservicerelaterat arbete. Du kanske har erfarenhet av och trivs med att hålla i utbildningar. Du är van vid att ha telefonen och datorn som främsta arbetsverktyg och har goda kunskaper i Officepaketet. Har du tidigare arbetat i Microsoft Dynamics eller andra CRM-system är det en fördel. Ett teknikintresse samt erfarenhet av logistik och e-handel är meriterande. Kanske har du en utbildningsbakgrund inom försäljning eller service men framförallt ett starkt engagemang och driv i det du gör. Det är viktigt att du behärskar svenska och engelska flytande i tal och skrift. Talar du något ytterligare språk är det positivt.
INTRESSERAD?
I den här rekryteringen har vi valt att samarbeta med TNG som sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Scheef
08-410 690 50
Sinisa Strbac
Jonas Olsson
08-410 639 22
Jennie Mannesten
08-21 92 05
Dana Jennerström
08-410 639 23
Dana Jennerström
Marcus Eriksson
Maria Tedsjö
0709-76 48 95
Malin Löwdahl
08-410 639 29
Pär Johansson
070-350 03 07