Kundtjänstmedarbetare till industriföretag

Arbetsbeskrivning

Presentation

Till vår kund i Landskrona söker vi nu en kundtjänstmedarbetare med start omgående. Uppdraget beräknas starta i vecka 33 och pågå i 6-12 månader med god chans till förlängning.

Arbetsuppgifter

Du kommer bland annat att arbeta med att ta emot och registrera kundorder, registrera nya kunder i affärssystemet, vara behjälplig vid beredning av nya artiklar, registrera försäljningspriser i affärssystemet, informera kunder vid eventuella leveranstidsförändringar, hantera avvikelser, ansvara för kundkorrespondens, generera fakturor och exportdokument, medverka vid kundbesök samt identifiera förenklingar och förbättringar inom ditt ansvarsområde.

Utbildning/erfarenhet

Du har ca. 3 års erfarenhet av arbete inom kundtjänst gärna från ett industriföretag. Du är van användare av MS office, erfarenhet av Movex ses som meriterande. Du talar och skriver obehindrat på både svenska och engelska.

Som person är du målinriktad, strukturerad, självständig och kommunikativ. Du har ett noggrant arbetssätt samt en positiv attityd. Du föredrar ett högt arbetstempo och gillar att samarbeta med andra och skapa en trivsam atmosfär på din arbetsplats.

Förmåner

Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag.
Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Företagsbeskrivning

Till oss vänder sig många av Sveriges attraktivaste arbetsgivare när de vill rekrytera eller hyra in personal. Med ett brett spann av tjänster, från kontorschefer och kontorsassistenter till chefssekreterare och orderadministratörer, kan vi ge dig stimulerande och utvecklande uppgifter i en miljö som passar dig och dina önskemål.

Att vara konsult passar dig som på kort tid vill skaffa dig lång erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät.

Sluttext

Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på poolia.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Elisabeth Carlheim-Gyllenskiöld

Suzana Mojanovska
070-618 25 16
Peder Bjursten
073-944 54 60
Peder Bjursten
+46 73 944 54 60
Elisabeth Carlheim-Gyllenskiöld
073-9445752
Elisabeth Carlheim-Gyllenskiöld

Estelle Mårtenson
073-944 54 76
Peder Bjursten
040-661 25 24
Estelle Mårtenson

Estelle Mårtenson
073-9445476

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Syd AB .
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 30 juli 2014

Besöksadress

Baltzarsgatan 31, Malmö
None

Postadress

None
., .

Liknande jobb


Kundservice på deltid

Kundservice på deltid

26 april 2024