Kundtjänstmedarbetare till resebranschen

Arbetsbeskrivning

Vill du jobba i en fartfylld miljö med stort fokus på god service och försäljning? Då kanske denna tjänst är passande för just dig!

Om tjänsten: Som Kundtjänstmedarbetare i vårt dynamiska team kommer du att besvara inkommande samtal från svenska och norska kunder som vill boka resor med vår klient eller önskar support till sin befintliga resa. Du kommer att hantera kundförfrågningar på ett professionellt sätt, samtidigt som du ger den högsta nivån av kundservice. Du kommer även att arbeta med merförsäljning. Tjänsterna är på 75% och vi erbjuder fast lön enligt kollektivavtal med Unionen.

Profil:
- God PC vana (gärna av att arbeta i olika typer av webbaserade program samtidigt). - Möjlighet att arbeta på oregelbundna arbetstider (även kvällar/helger).
- Goda kunskaper i svenska, engelska samt viss förståelse av norska.
- Erfarenhet av kundservice eller försäljning är meriterande.
- Erfarenhet från resebranschen är meriterande.

Vem är du?
För att lyckas i rollen som kundtjänstmedarbetare i vårt team krävs det att du brinner för kundservice och är duktig på att uttrycka dig verbalt. Då tempot stundtals är högt är det viktigt att du gillar multi-tasking och trivs i en ungdomlig miljö med stor mångfald där det ständigt händer nya saker. Du är noggrann, social och utåtriktad samtidigt som du känner dig bekväm med att använda telefon och dator som arbetsverktyg.

Vi erbjuder dig:
- Ett jobb i en dynamisk och internationell miljö.
- En del av ett starkt team där vi stöttar varandra.
- Möjlighet till utveckling inom företaget, både lokalt och internationellt.
- En värdefull erfarenhet inom resebranschen.
- Ett ljust och fräscht kontor med höj/sänkbart skrivbord och gratis frukt och dryck.

Verksamheten: Convergys Helsingborg erbjuder kundsupport på den nordiska marknaden. Idag är vi ca 220 anställda och våra klienter är framgångsrika företag som valt att förvalta sin supportverksamhet hos oss. Ser du dig själv som en i vårt gäng? Vi har vårt sista startdatum den 13 juni, så vänta inte med att skicka din ansökan. Hos oss finns det möjlighet att göra karriär, både i Helsingborg och internationellt! Kontakt: Rekryterare Elin Holm, 073 518 16 90, elin.holm@convergys.com

Välkommen med ditt CV samt personliga brev i ett mail till: recruitment.helsingborg@convergys.com

PS. Vi vill göra dig uppmärksam på att vi innan anställning gör en background check som innebär att du behöver uppvisa utdrag från belastningsregistret samt att du ger skriftligt samtycke om att du inte har någon obetald skuld hos Kronofogden.

Kontaktpersoner på detta företaget

Tanja Brdarski
042-4957700 0735181690

Sammanfattning

Besöksadress

Rönnowsgatan 8, ingång DA
None

Postadress

Rönnowsgatan 8
HELSINGBORG, 25225

Liknande jobb


Back office agent Fråga BAUHAUS- Heltid Säsong

Back office agent Fråga BAUHAUS- Heltid Säsong

19 april 2024

Deltidsjobb inom kundservice

Deltidsjobb inom kundservice

15 april 2024

Kundservice

Kundservice

19 april 2024