Kundtjänstmedarbetare till Skruvat.se

Arbetsbeskrivning

Om företaget
Skruvat Reservdelar är en webbshop för bildelar, reservdelar och biltillbehör som riktar sig mot både verkstad och konsument. Sedan starten i Sverige 2008 har Skruvat vuxit till att bli Nordens största e-handelsplats för nya bildelar på nätet. Som medarbetare sitter du i trivsamma lokaler i Alvik med cirka 40 härliga och hjälpsamma kollegor. Företaget anordnar ofta trevliga tillställningar och präglas av god stämning och positivitet.

Autorekrytering samarbetar med de främsta generalagenterna, leverantörerna och återförsäljarna inom motorbranschen. Som anställd hos oss får du tillgång till vårt stora nätverk i branschen och får representera en aktör i framkant. Vi får ännu en duktig konsult (Du) och du får nya erfarenheter och värdefulla kontakter. Vi står bakom dig när du är ute på uppdrag - stöttar och peppar dig så att du ska nå nya nivåer i din karriär och i din personliga utveckling.

Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag och har kollektivavtal.


Dina arbetsuppgifter
I den här rollen innebär det att vara Skruvats ansikte utåt i dagliga kontakter med kunder och att lösa kundernas ärenden genom förstaklassig support. En stor del av företagets framgång beror på deras utomordentliga service till sina kunder och det är därför viktigt att du är en hjälpsam och serviceinriktad person.

Dina arbetsuppgifter kommer innebära att:
- svara på inkommande samtal, mail, chatt och ringa upp callback samtal utifrån avdelningens KPI:er.
- ge service och merförsälja utifrån kundbehov.
- hantera produktrelaterade ärenden som exempelvis orderläggning, reklamationer eller returer där kunden behöver hjälp att hitta rätt produkt.
- kontakta samarbetsverkstäder eller kunder i olika uppdrag.

I denna roll erbjuds du möjligheten att växa inom företaget och axla nya roller i takt med att de blir tillgängliga. Arbetstiderna är förlagda vardagar mellan 08.00 - 17.00


Din profil
Vi söker dig som har tidigare verkstadserfarenhet och mycket kunnig inom bilar och bildelar. Du harr ett genuint intresse för bilar. Kanske hobbymekar du hemma. Körkort är ett krav. Vidare är du systemkunnig då du kommer att arbeta i flera olika program.

För att lyckas i rollen som kundtjänstmedarbetare är du självgående och målinriktad då du tar mycket eget ansvar för ditt arbete. Du är kommunikativ, serviceinriktad och har god problemlösningsförmåga då rollen kräver att du ska förstå kunders behov samt finna bästa lösningen på deras problem
Det är meriterande om du kan fler nordiska språk utöver flytande svenska och engelska i tal och skrift.

Detta är en tjänst på heltid, måndag till fredag, med start så snart det är möjligt. Du får en trygg anställning hos Autorekrytering och en konsultchef som guidar dig, stöttar dig och pushar dig till en framgångsrik karriär i motorbranschen.

Vi har kollektivavtal och är ett auktoriserat bemanningsföretag. Vi erbjuder dig rabatt på träningskort, friskvårdsbidrag samt tjänstepensionsavsättning. Frågor om tjänsten och processen besvaras av Autorekrytering och konsultchef Caroline Gimmerborn, 08-409 144 47. Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt.

Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Jen Scheffel
0733 43 40 38
Chefsjuksköterska Ulrika Ehrström
070-167 14 52
Liv Hedström

Ulrika Holmgren
0856215919
Torbjörn Fröjd, arbetsledare
0708-790108
Lars Lantz, enhetschef
08-53536575
Chefsjuksköterska Nina Markholm Nordgren
073-966 18 97
Vårdförbundet Clary Marqvardt
08-517 720 93
Verksamhetschef Marianne van Rooijen
073-966 08 63
ST-chef Sofie Graner
070-684 92 39

Sammanfattning

  • Arbetsplats: 7-Eleven Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 26 augusti 2019

Besöksadress

Sturegatan 56
STOCKHOLM

Postadress

Sturegatan 56
STOCKHOLM, 11456

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

22 april 2024

22 april 2024

Kundservice

Kundservice

22 april 2024

21 april 2024