Kundtjänstmedarbetare till Storbank i Göteborg

Kundtjänstmedarbetare till Storbank i Göteborg

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som brinner för service, är social och vill träffa kunder på telefon.
Du är en god kommunikatör och vill ge varje kund en bra upplevelse.

Du besvarar frågor och hanterar varje kundkontakt på ett högkvalitativt och proffsigt sätt. Ditt främsta verktyg är telefonen och datorn. Med en otrolig servicekänsla vet vi att det är inställningen som avgör. Du kommer inte kunna allt från början, men med rätt vägledning från enastående kollegor tar du gladeligen reda på det.

Du har lätt för att lära dig nya saker, bra på problemlösning och nyfiken på vår digitala utveckling.

Arbetet är på en telefonbank för privatkunder och varierande arbetstider förekommer.

Kvalifikationer och egenskaper
Din omgivning skulle beskriva dig som energigivande, samarbetsvillig och engagerad.

Vi söker dig som på ett målmedvetet, serviceinriktat och lösningsorienterat sätt tar dig an livet.

För att bli aktuell i rollen ser vi att du har:

- Erfarenhet av service

- God telefon- och datorvana

- Goda kunskaper i såväl svenska som engelska i tal och skrift

- Gymnasial utbildning som lägst och gärna inom Ekonomi.

Vi ser gärna att du är intresserad av bank och privatekonomi och att du ser denna tjänst som långsiktig. Startdatumet är 9 november.

Tjänsten är en rekrytering.



Om företaget
Kunden är en storbank mitt i centrala Göteborg med närhet till alla kommunikationer.

Frågor och kontakt
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Heléne Hansson på helene.hansson@amendo.se. Då vi träffar kandidater löpande är du varmt välkommen att söka tjänsten så snart som möjligt. Vi ser fram emot din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Amendo
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 september 2020
  • Ansök senast: 28 februari 2021

Liknande jobb


Bankrådgivare

15 maj 2024