Kundtjänstmedarbetare till Tele2s B2B Support

Arbetsbeskrivning

Kundtjänstmedarbetare
Söker du ett långsiktigt jobb med stora utvecklingsmöjligheter? Då har du kommit helt rätt! Vi söker nu dig som vill förmedla kundservice i världsklass till Tele2s största företagskunder.

Business 2 Business är en av avdelningarna på Tele2s Kundtjänst där man ansvarar för att ge administrativt stöd och support via mejl och telefon till företagskunder. Du och ditt team ansvarar tillsammans för en specifik grupp av kunder och säkerställer att alla ärenden blir lösta på bästa möjliga sätt. Arbetet är komplext och bedrivs i många olika system, det är viktigt att du trivs med att ta mycket ansvar och fatta egna beslut. För att du ska få dem bästa förutsättningarna för att lyckas i din roll startar tjänsten med en betald utbildning under tre veckor. Hos Tele2 blir du en viktig pusselbit i en flexibel och prestigelös organisation som präglas av stark teamkänsla och högt engagemang. Du får möjlighet att växa i din roll och för rätt person finns många spännande karriärvägar. Med rätt inställning och vilja kan du gå hur långt som helst på Tele2!

Tjänsten startar den 5 November och är på heltid, du arbetar kontorstider Måndag-Fredag. Du sitter i ett öppet kontorslandskap i deras fina lokaler på huvudkontoret i Kista (t-bana Kista / pendel Helenelund).



Kvalifikationer vi söker:

• Tidigare erfarenhet av kundtjänst, telefonväxel eller callcenter
• Flytande svenska och engelska i tal och skrift
• Ingen semester/ledighet planerad under utbildningstiden (5-23 November)
Som person är du driven, självständig och ansvarsfull. Du har alltid kunden i fokus och drivs av att hitta lösningar på problem. Du motiveras av att hitta lösningar på problem och tycker om när det händer mycket. Du är trygg i dig själv och vågar ta beslut. Du hjälper gärna dina kollegor och tycker om en öppen och ärlig kultur som månar om kvalitet.



Sista ansökningsdag: 2018-10-15, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdatum, ansök redan idag!

För frågor eller mer information: Johanna Niss | johanna.niss@randstad.se

sökord: kundservice, kundtjänst, kundsupport, kundrådgivning, kontor, kunder, admin, engagemang, prestigelös, teamkänsla, karriär, utveckling, ansvar, support, mail, telefon, dator.

Kontaktpersoner på detta företaget

Martin Sjögren

Ninos Saado

Ragulan Tharmalingam, Ninos Saado, Elin Sandqvist

Linda Milve

Ellinor Hammar

Agneta Löfgren

Caroline Larsson

Martin Ogemar

Ellinor Hammar
073-0644786
Niclas Norenius Marander

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad Sweden Group AB ESKILSTUNA
  • 5 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 20 september 2018

Besöksadress

Kungsgatan 18, 63220 ESKILSTUNA
None

Postadress

Kungsgatan 18
ESKILSTUNA, 63220

Liknande jobb


Back office agent Fråga BAUHAUS- Heltid Säsong

Back office agent Fråga BAUHAUS- Heltid Säsong

19 april 2024