Kundtjänstmedarbetare

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu för kunds räkning en duktig kundtjänstmedarbetare med intresse för service och sälj. Tjänsten är på heltid t.o.m 31/1-14 med utbildningsstart den 5 augusti. Du kommer att vara anställd av vår kund och arbeta söder om Stockholm. Teamet du kommer att tillhöra präglas av framåtanda, högt tempo och bra stämning

Som kundtjänstmedarbetare är din uppgift att hjälpa kunderna per telefon. Du kommer etablera goda kundkontakter och arbetar aktivt med merförsäljning. Du kommer även att hantera lättare reklamationer. Kvälls- och helgarbete förekommer.

Uppdragsgivare: Proffice

Ort: Stockholm

Omfattning: Heltid t.o.m 31/1-14

Sista ansökningsdag: 2013-07-10

För information: Liv Hedström

Kvalifikationer:
Vi söker dig som har minst 3-års gymnasieutbildning och gärna tidigare erfarenhet av försäljning, kundkontakter och telefonvana. En god förmåga att kommunicera på svenska och engelska och mycket god datavana. Du har säljdrivet, känsla för service och ett intresse för teknik.

Som person är du ansvarsfull, har en känsla för service och tycker om försäljning och att lösa kundens problem. Du trivs när det är ett högt tempo och har en stark teamkänsla.

Urval och intervjuer kommer att ske löpande, tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdagen. Varmt välkommen med din ansökan redan idag på www.proffice.se



Organisations-/företagsbeskrivning:
En människa arbetar i snitt cirka 10 000 dagar under sitt yrkesverksamma liv. På Proffice tycker vi att alla dagar är lika viktiga. Vi är en modern arbetsplats med flera hundra olika yrken. Hos oss finns det många vägar att gå.

På Proffice är du en del av något större där du kan bidra till utveckling både hos våra kunder och i samhället. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort - utöver allt detta dessutom fler möjligheter att forma din karriär så som du vill.

Keep improving.

Sammanfattning

Liknande jobb