OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om företaget:
Eightmood är ett spännande och relativt nyetablerat företag och varumärke på den internationella marknaden som utvecklar och producerar heminredningskoncept inom textil och accessoarer.
Företaget befinner sig i ett mycket expansivt skede och behöver förstärka den interna försäljningsorganisationen på huvudkontoret i Malmö med en person till kundservice/orderhantering.
Arbetsuppgifter:
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter blir att ge våra kunder i Sverige och runt om i Europa den service de förväntar sig av ett ledande varumärke.
Du kommer vara spindeln i nätet i kommunikationen till kund genom att lösa de problem som uppstår.
Du håller ordning och reda på order och leveranser, bedömer eventuella reklamationer och agerar proaktivt.
Kravprofil:
Genom din erfarenhet av liknande arbetsuppgifter förstår du vad som krävs för att fullgöra arbetsuppgifterna på ett professionellt sätt.
Du är en positiv och trevlig problemlösare som vet vad service på hög nivå innebär. Du kommunicerar på ett korrekt sätt både i tal och skrift på svenska, engelska, tyska och /eller franska.
Naturligtvis har du grundläggande datakunskaper.
Företaget behandlar ansökningarna löpande, och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag.