Kundtjänst/Orderhantering

Arbetsbeskrivning

Om företaget:

Eightmood är ett spännande och relativt nyetablerat företag och varumärke på den internationella marknaden som utvecklar och producerar heminredningskoncept inom textil och accessoarer.
Företaget befinner sig i ett mycket expansivt skede och behöver förstärka den interna försäljningsorganisationen på huvudkontoret i Malmö med en person till kundservice/orderhantering.

Arbetsuppgifter:
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter blir att ge våra kunder i Sverige och runt om i Europa den service de förväntar sig av ett ledande varumärke.
Du kommer vara spindeln i nätet i kommunikationen till kund genom att lösa de problem som uppstår.
Du håller ordning och reda på order och leveranser, bedömer eventuella reklamationer och agerar proaktivt.

Kravprofil:
Genom din erfarenhet av liknande arbetsuppgifter förstår du vad som krävs för att fullgöra arbetsuppgifterna på ett professionellt sätt.
Du är en positiv och trevlig problemlösare som vet vad service på hög nivå innebär. Du kommunicerar på ett korrekt sätt både i tal och skrift på svenska, engelska, tyska och /eller franska.
Naturligtvis har du grundläggande datakunskaper.

Företaget behandlar ansökningarna löpande, och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: EIGHTMOOD AB MALMÖ
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Provanställning tillämpas
  • Publicerat: 24 juni 2013

Besöksadress

GRIMSBYGATAN 24
MALMÖ

Postadress

GRIMSBYGATAN 24
MALMÖ, 21120

Liknande jobb


Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

31 juli 2023

Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

28 juli 2023

Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

28 juli 2023