OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
OPIC är ett snabbt växande företag inom upphandlingsområdet.Vi erbjuder informationstjänster, systemtjänster samt kunskapstjänster i form av utbildning, analyser och affärsutveckling.Bolaget grundades 1999 och har sedan dess successivt byggt upp system och kompetens till en marknadsledande position.OPIC har ett 50-tal anställda och omsätter ca 40 MSEK.Huvudkontoret är i Linköping och filialkontor finns i Stockholm och Halmstad.Under 2006 startades den första internationella verksamheten med etablering i Baltikum, OPIC finns även representerat i Danmark.OPIC driver affärstidningen Upphandling24 tillsammans med mediekoncernen IDG. OPIC satsar stora resurser på att vårda befintliga kunder och förstärker därför teamet med ytterligare en medarbetare. Arbetsuppgifter - Hjälpa kunder med abonnemangsinställningar m.m. - Svara på supportfrågor avseende tjänsterna - Stimulera kunder till ökad användning genom tips och stöd Bakgrund och egenskaper - Du har goda administrativa kunskaper - Mycket god datavana och behärskar Officepaketet - Goda kunskaper i svenska och engelska, såväl i tal som skrift Du har en stark känsla för service, är engagerad och kundfokuserad.Du är lugn, ser lösningar, är noggrann och har initiativförmåga.OPIC erbjuder goda kompetens- och utvecklingsmöjligheter. Tjänsten tillhör affärsområdet OPIC Information och är placerad på huvudkontoret i Linköping. Vi vill ha Din ansökan senast den 30 januari.