Kundtjänst/Support Norsk

Arbetsbeskrivning

Bemanningsstyrkan är ett etablerat bemanningsföretag med mångårig erfarenhet och ett gediget kontaktnät i Stor-Stockholm som löser våra kunders personalbehov. Vi ingår i koncernen Veddestagruppen.

Bemanningsstyrkan är främst fokuserad på personaluthyrning, hyrköp och rekrytering inom lager, logistik, administration och ekonomi.

Det som driver oss är att få rätt människa och kompetens att matchas med rätt företagsklimat och arbetsuppgift. För att lyckas med våra åtaganden är vi mycket lyhörda för våra kunders behov. Vi vet att personal är deras främsta tillgång.

Som konsult är du mycket viktig för oss och har du ambitionen att alltid göra ditt bästa så är du en av oss.

Vår uppdragsgivare är en marknadsledande, internationell leverantör av hemelektronik med över 280.000 anställda världen över.

Vi söker nu en norsktalande agent till en avdelning som sköter teknisk support till de nordisktalande supportfunktionerna för företag.
Alla våra B2B-agenter (svenska, norska, danska, finska) arbetar tillsammans för att leverera en utmärkt support och service till sina kunder. Kontakten med kunderna sker både via mail och telefon varför det är viktigt att du behärskar språket i både tal och skrift.


B2B-supporten möter kunder i ärenden och frågor som rör tekniska problem kring produkter, reparationer och garantier i den nordiska regionen. Tjänsten innebär mycket återkommande kontakt med olika företag vilket gör att det är viktigt att kunna bygga relationer med kunder. Tjänsten innebär även kontakt med andra avdelningar på företaget för att kunna lösa frågor som kommer in från kunder.

Du ska vara tekniskt intresserad då det handlar om teknikprodukter och du bör ha lätt att lära och förstå den typen av produkter.

Arbetsplatsen ligger i Kista, i fräscha lokaler med nära till kommunikationer och Kista C.

Vi kan erbjuda dig en attraktiv arbetsplats, en engagerad arbetsledare och en närvarande konsultchef.

Arbetstiden är förlagd måndag-fredag kl. 8-17 och du arbetar efter "ditt" lands schema när det gäller helgdagar m.m.



Följande är några punkter som vi önskar att den som söker har.

* Mycket god kommunikativ förmåga skriftligen och verbalt i det norska språket (krav).

* Erfarenhet av att hantera kunder och ge god service.

* Empatiskt och pedagogiskt.

* Skriva och tala engelska obehindrat.

* Teknisk intresserad av IT och Telekom produkter.

* Erfaren användare av Officeprogrammen.

* Stresstålig och förmåga att hantera kunder med en positiv attityd.

* God datorvana och förmågan att arbeta med datorn samtidigt som du talar med kund.

* Callcentervana.

* Förmåga att förstå och hjälpa kunder via telefon eller mail.

* Minst gymnasial utbildning eller högre.

Tjänsten ska tillsättas omgående och vi håller därför intervjuer löpande, så välkommen in med din ansökan så snart som möjligt.

Lön - månadslön

Kontaktpersoner på detta företaget

Bemanningsstyrkan

Bemanningsstyrkan
0852523397
Bemanningsstyrkan
0852523397
Tony Barosen

Therese Barvell Rappel

Stefan Enlund

Linda Yavuz

Wictoria Hofmann

Mona Wågberg
076-249 08 61

Sammanfattning

Besöksadress

Skansvägen 27
ROSERSBERG

Postadress

Skansvägen 27
ROSERSBERG, 19572

Liknande jobb