OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Xzakt Kundrelation är en kvalitativ leverantör inom hantering av kundtjänst-, växel- samt supporttjänster för företag inom flertalet branscher; bland annat IT, Media, Turistnäring, Telecom, Finans och Försäkring.
Arbetsuppgifter:
Dina arbetsuppgifter består av support och försäljning till kunder som ringer in med IT-relaterade ärenden. Med moderna datorsystem som arbetsverktyg löser du kundens ärende för att sedan erbjuda en mer fördelaktig produktlösning till kunden. Arbetstiderna är förlagda under dagtid, kvällar och helger enligt schema.
Meriterande men inget krav för denna tjänst är:
- Erfarenhet av kundservice, försäljning eller telefonvana
- Språkkunskaper utöver svenska och engelska
- Eftergymnasial utbildning
Vi vill att du som person:
- Trivs med en kontinuerlig uppföljning och utveckling både som person och i ditt arbete
- Besitter goda kunskaper inom svenska och engelska, både i tal och skrift
- Enkelt gör dig förstådd genom välvalda argument
- Känner dig tillfreds med goda prestationer, men trots det siktar högre
På Xzakt Kundrelation erbjuder vi:
- En öppen och trivsam arbetsmiljö
- En god gemenskap bestående av drivna kollegor
- Kontinuerlig coachning och utveckling av personal
- Fast grundlön enligt kollektivavtal + prestationsbaserad provision
- Goda möjligheter till långsiktig anställning
Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka och välkomnar därför sökande med olika ålder och bakgrund.
Intervjuer och tillsättning av anställningar sker löpande. Glöm inte att lämna telefonnummer då inledande kontakt sker via telefon.
Kontaktpersoner på detta företaget
Madeleine Scherling
0910-716000
0910-716000
Ellinor Petersén
0910-71 60 00
Katarina Stalgrim
0910-716000
Karin Rosenthal
0910-716000
Marcus Rönnlund
0910-716000
Kvalitetsansvarig Ellinor Petersén
0910-71 60 00
Katarina Stalgrim
0910-716000
Emelie Book
0910-716000
Madeleine Scherling
0910-716000
Ellinor Petersén
0910-71 60 10