Kvalitetsadministratör, Solna

Kvalitetsadministratör, Solna

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Har du erfarenhet av att arbeta med kvalitet, administration och inköp? Är du noggrann, van att arbeta mot deadline och är kravställande? Sök gärna idag!

Till vår kund i Solna söker vi nu en konsult som kan sammanställa Approved supplier list med deadline i april.

Ansvarsområden
Här har du en viktig roll inom bolaget där du inhämtar en stor mängd information, kontrollerar och dubbelkollar att approved supplier list stämmer inför deadline i april. Du arbetar med företagets verksamhet över Norden. Du rapporterar till CFO och Kvalitetschef.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:


Kontrollera och stäm av listor i excel för företagets verksamhet i Norden
Kontakta leverantörer samt interna och externa kontakter via telefon och mail
Inhämta information
Arbeta med certifikat
Arbeta med flera olika steg i processen för att kunna sammanställa en komplett lista med information inför deadline i april
Du arbetar självständigt och självgående




Arbetstider
Plats: Solna
Arbetsgivare: Randstad AB
Omfattning: Heltid, start omgående och i 6 månader, kontorstider

Kvalifikationer
Kvalifikationer:
Administrativ erfarenhet
Erfarenhet av inköp eller kvalitetsarbete 
Kravställande, van att arbeta mot deadline och resultat
SAP
Excel och word i Officepaketet
Arbetat med kundkontakt vid telefon och mail
Skriva, förstå texter och tala flytande svenska och engelska


Meriterande:
Erfarenhet av läkemedelsbranschen
Relevant utbildning



Vem är du?
Du har ett helhetsperspektiv, är noggrann och stark administrativt med skinn på näsan. Du kan kravställa interna och externa personer och du kan följa en process.  Du behöver agera detektiv och se till att all information som ska finnas finns. Arbetet ställer krav på att kunna arbeta självständigt och självgående och du tillhör ett team. 

Ansökan
Sista ansökningsdag 2021-10-31. Ansökningar och urval ses igenom löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, sök därför så snart som möjligt.

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 oktober 2021
  • Ansök senast: 31 oktober 2021

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


31 maj 2024

31 maj 2024

31 maj 2024

Sourcing Manager

Sourcing Manager

31 maj 2024