Kvalitetssamordnare

Arbetsbeskrivning

Gnesta ligger i hjärtat av den sörmländska kulturbygden. Här finns den lilla lugna staden och den pulserande livaktiga landsbygden. Här finns naturen runt husknuten med härliga möjligheter till ett aktivt friluftsliv. Vi är 750 medarbetare som arbetar i kommunen för att ge våra medborgare den bästa servicen.
Du är välkommen att bli en av oss.



ARBETSUPPGIFTER
Som kvalitetssamordnare arbetar man både i det dagliga med att handleda brukare men har även ett övergripande ansvar för kvalité och helhetssyn gällande arbete med brukarna på daglig verksamhet.
I arbetet ingår samarbete med biståndshandläggare och enhetschef samt uppföljning och dokumentation. I arbetsuppgifterna ingår också att i samråd med enhetschefen, andra kvalitetssamordnare och arbetsgruppen ansvara för kvalitetsarbetet för verksamheten genom exempelvis att handleda metodutveckling. Kvalitetssamordnaren ansvarar för att riktlinjer för social dokumentation efterföljs.

KVALIFIKATIONER
Du har relevant högskoleutbildning alternativt 200 yrkeshögskolepoäng med inriktning socialt arbete/ omsorg.
Du har intresse för att leda och administrera. Du har god kännedom om verksamheten. Erfarenhet av administrativa uppgifter krävs.
Som person är du organisatorisk, noggrann, flexibel, lyhörd och engagerad.
Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.


ÖVRIGT
Kontakter från annonserings- och rekryteringsföretag undanbedes.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: GNESTA KOMMUN
  • 2 platser
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Enligt avtal.
  • Heltid. Visstidsanställning, tillträde: Tillträde enligt överenskommelse.
  • Publicerat: 9 juni 2015

Liknande jobb


15 mars 2024