Lager och administration - Lund

Lager och administration - Lund

Arbetsbeskrivning

.

Om Processbemanning AB:
Processbemanning AB är ett nischat rekryterings- och bemanningsföretag. Med huvudkontor i Helsingborg genomför vi uppdrag i hela Skåne. Som rekryteringskonsulter har vi flera års erfarenhet av rekrytering och bemanning. Genom vår metodik och vårt breda branschnätverk kan vi erbjuda dig som arbetsgivare kvalificerade personallösningar på såväl kollektiv- som tjänstemannasidan. Som anställd hos oss har du en trygg anställning med kollektivavtal i ett auktoriserat bemanningsföretag. Vi har ett stort antal uppdragsgivare i Skåne vilket ger oss stora möjligheter att matcha just din kompetens och profil mot lediga uppdrag. 



Är du duktig på administration och har en förståelse för arbete på lager? Vill du även ha ett fysiskt arbete där du står och går en hel del? Då kan detta vara en tjänst för dig.
 
Om tjänsten:
I tjänsten som lageradministratör hanteras allt förekommande material på företagets plocklager. Det är ett mycket självständigt och ansvarsfullt arbete med högt tempo och stor variation i arbetsuppgifterna. Främsta arbetsuppgifterna innefattar uppmärkning, beställning, orderplock av varor samt att administrera och beställa transporter. Tjänsten innefattar även dokumentation samt mycket kommunikation med så väl interna som externa personer i bolaget. Tjänsten är förlagd i Lund och arbetstiderna är dagtid 40h/vecka. Starten är omgående och initialt är tjänsten fram till jul och nyår men kan även bli längre.

Krav för tjänsten:  
* Gymnasieutbildning.
* Erfarenhet från lagerarbete eller liknande administration.
* Erfarenhet och kunskap inom GMP.
* Goda skrivkunskaper och kunskap av att dokumentera.
* Kunskaper i Officepaketet.
* Kunskap i svenska och engelska i tal och skrift.

Personliga egenskaper:
* Noggrann, ansvarstagande och har lätt för att samarbeta.
* Kvalitét före tempo.
* Vågar säga till om något avvikande händer och arbetar analytisk och systematiskt.
* Trivs med att jobba i ett litet team.

Låter detta intressant? 
Då är du välkommen att skicka in din ansökan omgående då vi kommer att kalla till intervju löpande. Din ansökan kommer att behandlas konfidentiellt. 

Läs gärna mer om oss på www.processbemanning.se där hittar du även våra övriga lediga tjänster!

Kontaktpersoner på detta företaget

Ann Larsson
042-210299
Husein Mehmedovic
042-210299
Sandra Dahlqvist Balhuizen
042-21 02 99
Rekryteringskonsult Husein Mehmedovic
042-210299
Rekryteringskonsult Sandra Balhuizen
042-210299
Rekryteringskonsult Ann Larsson
042-210299
Rekryteringskonsult Olof Andersson
0703-103 192
Peter Johnsson
042-210299
Ekonomi/administration
ekonomi@processbemanning

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Processbemanning AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 februari 2024
  • Ansök senast: 23 mars 2024

Besöksadress

Stortorget 11
HELSINGBORG

Postadress

Stortorget 11, 1 tr
Helsingborg, 25220

Liknande jobb


5 mars 2024

Kundmottagare/ Teknisk support

Kundmottagare/ Teknisk support

12 februari 2024

Förrådsadministratör

Förrådsadministratör

2 februari 2024