Lageradministratör till ett mindre företag i Skövde!

Lageradministratör till ett mindre företag i Skövde!

Arbetsbeskrivning

Är du intresserad av att samarbeta med kollegor som är specialister inom torrisprodukter och som också är marknadsledande? Då kan du vara rätt person att söka till jobbet som logistikadministratör!
Om tjänsten
I denna tjänst är du en del av ett mindre företag och under ett vikariat som pågår under februari-augusti (2024). För dig som gillar omväxling med både teknik, logistik och administration kan tjänsten som operativ logistikadministratör vara en rolig utmaning. Du kommer att ansvara för och hantera den dagliga logistiken av in- och utgående leveranser på ett effektivt sätt. Det innebär att du arbetar både på lagret och vid din dator med orderhantering, logistiksammanordning, arbetsledning och daglig kundkontakt. Med anledning av att det är ett mindre företag kommer du hamna i många situationer och jobba över "avdelningsgränserna".
Arbetet är för kunds räkning i centrala Skövde och arbetstiderna är kl 07:00-16:00, måndag-fredag.
Arbetsuppgifter:
• Ta emot inkommande samtal, telefonväxel och hantera ärendehanteringssystemet
• Vara företagets spindeln-i-nätet-personen och samordna ärenden med interna avdelningar
Denna tjänst ska tillsättas som ett vikariat och kommer pågå februari-augusti (2024).
Om dig
Vi söker dig som har erfarenhet av kundkontakt med ett dokumenterat servicefokus och problemlösande inställning. Är du tekniskt kunnig och arbetat inom försäljning tidigare är det en fördel, men det är inte ett krav. Du behöver vara noggrann och strukturerad för att ha ordning och reda på produktionsplanering, lager och leveranser. Vidare är du en flexibel person med erfarenhet av lagerarbete och som har ett sinne för struktur.
Viktigt för tjänsten:
• Du behärskar både svenska och engelska
• Du behöver ha en vana vid att arbeta med officeprogrammen
• Du ska ha erfarenhet inom logistikarbete
Meriterande men inte ett krav för tjänsten:
• Erfarenhet som säljare
• Erfarenhet av att arbeta i Visma
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Urval och intervjuer sker löpande varpå tjänsten kan komma att tillsättas tidigare än annonseringstid. Som en del av rekryteringsprocessen arbetar vi med ett logik- och en personlighetstest. Detta skickas automatiskt ut till dig i inledande del av rekryteringsprocessen.
Om Adecco
Som en av världens största HR-leverantörer har vi individens utveckling och kundens behov i fokus, för vi vet hur viktigt det är för ett företags konkurrenskraft att ha rätt person med rätt kompetens på rätt plats. I Sverige erbjuder Adecco skräddarsydda personallösningar, såväl bemannings- och rekryteringsslösningar som interimslösningar.
På Adecco försöker vi hitta rätt person, med rätt kompetens på rätt plats. Därav ser vi dig som en av våra grundpelare varpå vi erbjuder följande förmåner inom bolaget: kollektivavtal, friskvårdsbidrag, tjänstepension, försäkringar, terminalglasögon, kompetensutveckling och en marknadsmässig lön.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, William Maklin: william.maklin@adecco.se
Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport: kandidatsupport@adecco.se
Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 december 2023
  • Ansök senast: 31 december 2023

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


Operativt lageransvarig till gop

Operativt lageransvarig till gop

25 april 2024