Lagerchef till Lovön Samverkan AB

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter

Lovön Samverkan AB bygger påTransportstyrelsens vägnar de två största tunnlarna, två temporära hamnar och två arbetstunnlar som utgör kärnan i förbifart Stockholm projektet.
Förbifart Stockholm anses vara den viktigaste infrastrukturen som byggs i Sverige, och är en av de mest imponerande konstruktionerna i hela Skandinavien och Baltikum. Förbifart Stockholm förväntas stå klart år 2023.


Som lagerchef har du en operativ roll. Du kommer att bygga, utbilda och underhålla processer relaterade till logistikområdena inom LSAB.
Du ser också till att utrustning används korrekt och att alla säkerhets- och säkerhetsförfaranden följs. Du kommer att ansvarar för materialåtgångar och dokumentationen material.
Vidare ansvarar du för hamnområdena, inklusive frakt och transport av gods via färja.

Exempel på arbetsuppgifter är;
- Säkerställa att hamnområdena är helt förenliga med både hälsa och säkerhet och alla lagkrav för dessa områden.
- Bygg och hantera leveransscheman som matchar produktionsbehov och krav. Kontrollera tillgängligheten av färjor för tillgång till varor till FSE302 ..
- Upprättar och upprätthåller varulagerna
- Ta fram statistik och utskrifter som begärs av ledningen
- Kontrollerar och matchar noggrannheten i kvaliteten, kvantiteten, priset på de varor som erhållits med LSABs köporder


Din profil

Vi söker dig som har minst 5 års erfarenhet av en liknande position och tidigare haft personalansvar. Du pratar och skriver flytande på både svenska och engelska samt har goda kunskaper i Office-paketet (Word, Excell). Har du erfarenhet av att arbeta med W/H applikationsprogram är det ett plus.

Som person är du en lagspelare med förmåga att se och lyfta andra. Du är en positiv person som ser lösningar istället för problem och du är inte rädd för att komma med idéer på förbättringsmöjligheter. Du är också duktig på att planera din och andras tid och vann att behöva prioritera och organisera.


Sista ansökningsdag
Är det dig vi söker? Välkommen att skicka in din ansökan redan idag. Vi arbetar löpande med urvalet, och kan komma att tillsätta tjänsten redan innan sista ansökningsdag.



Om oss
Maxkompetens är ett av Sveriges ledande rekrytering och bemanningsbolag sedan 2003 och vi finns på 10 orter i Sverige. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och har 500 anställda. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Inköp & Logistik, Industri.
Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta till vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt!
Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension.
Maxkompetens Sverige AB är noterat på Nasdaq First North under kortnamnet MAXK och i koncernen ingår elevhälsabolaget SkolPool Sverige AB och ekonomi och redovisningsbolaget Multiekonomerna.

Kontaktpersoner på detta företaget

Li Lövebrant
08-120 753 03
Emma Linde
073-4368109
Kristina Lindberg

Kristina Lindberg
0470-723388
Rebecca Moberg

Kristina Lindberg
076-6187940
Madeleine Göransson
0733205636
Madeleine Göransson
0733-205636
Madeleine Adlerstam
0734-368169
Magdalena Josefsson
0734-368111

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Maxkompetens Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Ej angivet
  • Heltid Permanent
  • Publicerat: 19 september 2018

Besöksadress

Herkulesgatan 12, Stockholm
None

Postadress

Herkulesgatan 12
Stockholm, 11152

Liknande jobb


25 april 2024

Team Manager

Team Manager

23 april 2024

15 april 2024