OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kungälvs sjukhus, Medicinklinikens sekretariat Kungälvs sjukhus är ett hälsofrämjande akutsjukhus med ca 200 vårdplatser och 1 300 anställda.Vi står inför stora och spännande förändringar då arbete med att införa såväl digital diktering som scanning av journalhandlingar pågår.Medicinklinikens sekretariat består av en enhetschef, åtta sekreterare och två kanslister som har till uppgift att serva medicinklinikens mottagning och två vårdavdelningar.I arbetet ingår såväl mottagnings- som avdelningsarbete. Kvalifikationer Vi söker dig som är flexibel nog att kunna arbeta självständigt och i grupp, har lätt för att kommunicera på alla plan, kan skapa goda relationer, är noggrann, ansvarskännande och har ett positivt sinnelag.Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.Du har vårddokumentations- eller läkarsekreterarutbildning och goda kunskaper i svenska språket.IT-kunskaper och erfarenhet av Melior och ELVIS är meriterande.Har du dessutom arbetat några år inom yrket och har erfarenhet är det en fördel.Tycker du att detta verkar intressant och vill bli en i teamet i en stimulerande miljö, skicka snarast in din intresseanmälan.