Lättlärd & driven administratör/innesäljare m teknisk förståelse

Arbetsbeskrivning

Vill du ha en varierad arbetsdag där du får arbeta administrativt och som säljstöd på ett spännande företag? Vi på Adecco Office & HR kan nu erbjuda dig en möjlighet att utvecklas och vara en drivkraft hos en våra kunder med kontor i Mölndal!

Hur ser din arbetsdag ut?
Du kommer att arbeta i ett mindre team med kollegor som arbetar med försäljning av en servicetjänst. Tjänsten är en kombination av administration och innesälj, där du kommer att arbeta administrativt i SAP CRM med att registrera deras serviceavtal. Du kommer också få stötta upp säljorganisationen med arbetsuppgifter i form av säljsupport, ta fram information och sätta ihop enklare affärskalkyler. På lång sikt finns det möjlighet att ta ytterligare arbetsuppgifter inom försäljning.

Tjänsten är på heltid och ska tillsättas under mars. Du kommer inledningsvis få en anställning i Adeccos konsultverksamhet och hyras ut till vår kund.

Vem trivs här?
Du som tidigare arbetat med administration och har en god teknisk förståelse kommer snabbt att sätta dig in i dina nya arbetsuppgifter. Är du bekant med SAP sedan tidigare och känner till robotindustrin kommer du att känna igen dig samtidigt som du utmanas och tar nya kliv. Kan du kalkylera enklare affärer och projekt samt driva dessa framåt internt kan detta vara din nästa utmaning.

Har du lätt för att lära och snabbt tar till dig såväl nya system som arbetsuppgifter är du rätt person för denna roll. Du som har lätt för att arbeta med andra, en god förmåga att delegera vid behov och driva frågeställningar framåt kommer att nå framgång. Det är viktigt att du kan samarbeta väl med andra och har goda ledaregenskaper. Du har en stor inre drivkraft och en god förmåga att arbeta självständigt och räds inte för nya utmaningar. För dig som har ett gott affärstänk och stort säljintresse med en vana av kundkontakter är detta rätt plats. Givetvis är du bekväm med att använda såväl svenska som engelska i både tal och skrift. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.

Vad erbjuder vi?
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.

Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.

Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Mer information om Adecco finns på www.adecco.se

Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker därifrån.

Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.

Välkommen att söka!

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB STOCKHOLM
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Lön enligt överenskommelse.
  • Heltid, löpande.
  • Publicerat: 6 mars 2014

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


Ekonom/administratör sökes.

24 augusti 2010

Trivs du i rollen som administratör?

12 maj 2010

Administrativa kundtjänstmedarbetare!

24 augusti 2010