Learning Coordinator till SKF!

Learning Coordinator till SKF!

Arbetsbeskrivning

Är du redo att vara navet i en dynamisk inlärningsmiljö? 🚀 Som Learning Coordinator kommer du att spela en avgörande roll i att stödja SKF genom att hantera administrationen av deras kurser i Learning Management System (LMS). Ditt ansvar sträcker sig från att administrera och utforma kurser i LMS till att hantera beställningar och fakturering. Dessutom kommer du att vara en ambassadör för lärande inom organisationen genom att marknadsföra det genom olika kommunikationskanaler. Om du är redo att vara spindeln i nätet för SKFs inlärningsstruktur, så är det dig vi letar efter!

OM TJÄNSTEN
Som Learning Coordinator kommer du att vara nyckelpersonen i att stödja SKF med administration, koordinering och utformning av kurser i deras Learning Management System (LMS). Din främsta uppgift blir att skapa en smidig och serviceinriktad process för interna och externa kunder. Du kommer att hantera allt från kursadministration i LMS till att hantera beställningar och faktureringsunderlag. Dessutom kommer du att marknadsföra lärande inom organisationen genom olika kommunikationskanaler. För att trivas i rollen ser vi att du har en genuint intresse för kompetensfrågor och en vilja att driva teknikutvecklingen inom lärande!

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Stötta med administration av kurser i SKFs Learning Management System
* Ansvara för kommunikation med såväl interna som externa kunder och leverantörer
* Utföra beställningar och skicka faktureringsunderlag till ekonomiavdelningen
* Marknadsföra lärande inom organisationen via olika kommunikationskanaler


VI SÖKER DIG SOM
- Har tidigare erfarenhet av arbete med kompetensförsörjning, kompetensförflyttning och utformande av utbildningsmaterial
- Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska då arbetet sker på dessa språk
- Har arbetat på ett kreativt sätt med lärande
- Är tillgänglig för ett uppdrag i 1 år

Det är meriterande om du har:
- Erfarenhet av läroplattformen LinkedIn Learning

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Självgående
- Ansvarstagande
- Initiativtagande

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Vi ser fram emot din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 mars 2024
  • Ansök senast: 21 april 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


HR Internship

HR Internship

24 april 2024

HR-administratör

HR-administratör

23 april 2024

HR-administratör

HR-administratör

22 april 2024