Ledare för Kundservice

Arbetsbeskrivning

Nordic Paper AS är världsledande inom sitt specialområde greaseproofpapper, som huvudsakligen används till bakplåtspapper och emballage.Nordic Paper producerar årligen ca 60 000 ton papper vid sina två fabriker i Säffle och Greåker i Norge.Nordic Paper AS har en årsomsättning på ca 800 miljoner NOK och en exportandel på drygt 90 %.Koncernen har ca 300 anställda.

Till Nordic Paper AS söker vi för tillträde snarast
Ledare för Kundservice
Ditt huvudansvar blir att leda arbetet och ha personalansvar för avdelning Kundservice.Du ansvarar också för kommunikation med agenter och kunder worldwide och koordinerar utgående logistik.Arbetet omfattar även orderbehandling, skeppning och fakturering.Du rapporterar till marknadsdirektören i Nordic Paper.
Vi söker Dig som är utbildad inom logistik/marknadsföring och har dokumenterad erfarenhet av orderbehandling, skeppning och fakturering.Engelska är vårt koncernspråk, så Du behärskar engelska i tal och skrift.
Du är utåtriktad, noggrann, självgående och har förmåga att prioritera.Eftersom Nordic Paper har fastställda mål vad gäller servicenivå är det viktigt att Du är kund-/marknadsorienterad.
Arbetsplatsen finns i Säffle.Marknadsmässiga villkor kommer att erbjudas.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Nordic Paper Seffle AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 31 januari 2007
  • Ansök senast: 18 februari 2007

Postadress

Box 610
SÄFFLE, 66129

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010