Lediga jobb inom IT-Servicedesk på EG i Östersund.

Arbetsbeskrivning

EG utvecklar och levererar branschanpassade IT-lösningar som skapar verkligt kommersiellt värde för sina kunder. Varje dag hjälper de sina kunder att nå bättre produktivitet och ökad konkurrenskraft. De är idag ca 1900 medarbetare fördelade på 29 orter i Skandinavien och växer snabbt.

Experis erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister - via konsultverksamhet, rekrytering och projektlösningar. För att kunna sätta oss in i våra kunders och kandidaters behov har vi fyra specialistområden: Engineering, IT, Executive och Finance, men vi kan även hjälpa till inom exempelvis Sales & Marketing. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över.

Experis söker nu 3 personer för ett längre konsultuppdrag hos EG med möjlighet till övertag av kund.

Har du drivkraften och ambitionen att bli en viktig länk i EG:s nya skandinaviska Servicedesk - som täcker Sverige, Norge och Danmark? Har du de nödvändiga IT-kunskaperna, förståelse kring affärsprocesser och drivs av att ge utmärkt kundservice? Då är du rätt profil!

EG och arbetet
EG arbetar i en virtuell supportorganisation där de servar sina kunder runt hela Skandinavien. De söker nu nya medarbetare för att hjälpa till att hantera och sammanlänka deras många supportteam över landsgränserna till en skandinavisk Servicedesk.

Dina främsta ansvarsområden blir att hantera inkommande kundförfrågningar på svenska, danska, norska och engelska samt att dokumentera och lösa eller eskalera dessa till rätt 2nd level-organisation inom aktuellt affärsområde.

Vem är du?
Du kommer att ta emot förfrågningar och hantera kundkommunikation på svenska, danska, norska och engelska. Det är meriterande om du har god IT-/affärsprocessförståelse och tycker om konsten att arbeta med kundservice. Du är driven, lojal, villig att lära, positiv och en person som alltid arbetar med hög servicenivå.

Vad kan vi erbjuda dig?
Låt Experis öppna dörrarna till ditt drömföretag. Vi samarbetar med många av Sveriges populäraste företag och kan dessutom erbjuda dig:

* Möjlighet att arbeta i svensk och internationell miljö.
* Spännande tjänster på marknadens intressantaste företag.
* Utvecklingsmöjligheter på både lång och kort sikt.
* Nätverkande med personer inom din yrkeskategori genom såväl nätverksträffar som sociala aktiviteter.

Vår verksamhet bygger på att våra anställda trivs och vill stanna hos oss. Våra konsulter får en trygg anställning med allt vad det innebär i form av övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Friskvårdsbidrag och företagshälsovård är exempel på annat som vi erbjuder alla våra anställda.

Ansöka och kontaktperson
Du söker tjänsten via ansökningslänken snarast möjligt. Vi tillämpar löpande urval så tjänsten kan komma att tillsättas innan angiven ansökningstid gått ut. Så länge annonsen ligger ute är den dock inte tillsatt. Urvalet kommer att påbörjas 27 juni. Tillträde till tjänsten blir runt 1 september.

För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta André Norlander, konsultchef på Manpower, via telefon: 063-57 66 79 eller e-post: (vi undanber oss dock ansökningar per mejl).

Välkommen med din ansökan!

Följ oss gärna på sociala medier. Facebook: Manpower Östersund, Instagram: manpowerostersund.

Kontaktpersoner på detta företaget

Emma Unander

André Norlander

Karin Backman
063-57 66 63
Ingela Werner
63576667

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Manpower Östersund
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Ej angivet
  • Heltid Temporary
  • Publicerat: 15 augusti 2016

Besöksadress

Ringvägen 4
None

Postadress

83134
2380, 83134

Liknande jobb


28 maj 2024

Teknisk Support - AC

Teknisk Support - AC

28 maj 2024

28 maj 2024