Ledigt jobb 1:st line support/helpdesk i Stockholm

Arbetsbeskrivning

Har du ett stort intresse för IT och kundservice? Söker du nya utmaningar inför hösten? Experis IT expanderar och ska inför hösten utöka sitt team av konsulter, ta chansen och bli en del av oss idag!

Hur ser en arbetsdag som supporttekniker ut?

Du kommer att arbeta på plats hos kund på deras helpdesk. Eftersom att kunderna kan variera beroende på uppdrag kan även arbetet skilja sig. Detta ger dig möjligheten att utvecklas och få erfarenhet av olika miljöer och branscher. Våra kunder är både större och mindre företag och verkar inom olika spännande branscher, som IT, Telecom, bank och industri. Tjänsten som 1st line tekniker innebär att du tar emot inkommande ärenden från företagets användare via telefon, mail eller ärendehanteringssystem. Du löser ärenden genom att identifiera och felsöka problemet. Ärenden av mer avancerad nivå skickar du vidare till 2nd line.



Vi söker efter dig som har/är:

* En utbildning inom IT
* Ett stort tekniskt intresse och gärna 6 månaders erfarenhet av liknande roll
* Serviceinriktad och social
* Bra på att lösa problem - du ger inte upp utan att hitta och lösa problemet.
* Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift





Vad kan Experis IT erbjuda dig?

På Experis arbetar vi tillsammans med din karriärplan så att du och din konsultchef har koll på dina mål och vilka kompetenser som du vill utveckla.

Vi på Experis IT är stolta över våra konsulter och tillsammans hittar vi rätt utmaningar och uppdrag för dig. Experis är ett värderingsstyrt företag med våra konsulters karriär-mål i fokus och med ett långsiktigt engagemang för att skapa en balans mellan arbetsliv och privatliv.

Vi stödjer dig i din karriärutveckling och bidrar med både studiematerial och kostnaden för certifiering.

Vi erbjuder dig:

* Fast lön
* Lön även när du är utan uppdrag
* Trygga kollektivavtal
* Semesterersättning
* Pensionsavsättning
* Försäkring



Ansökan

Ansök redan idag då tjänsten ska tillsättas omgående! Har du frågor om uppdraget eller om rollen som konsult är du välkommen att maila My Ambrén på

Kontaktpersoner på detta företaget

Carina Berg

Sara Enebrink
708543043
Sandra Karlsson

Fredrik Wernqvist

AnnaKarin Bergqvist
070-3772063
Anna Edemyr

Camilla Rippe
031-61 72 67
Marie Gutke

Linda Holmberg

Kholod Hindi

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Experis 1081
  • 2 platser
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Ej angivet
  • Heltid Contract
  • Publicerat: 22 augusti 2017

Besöksadress

Bredåkravägen 2
None

Postadress

37200
1081, 37200

Liknande jobb


3 april 2024

3 april 2024

Supporttekniker

Supporttekniker

3 april 2024

3 april 2024