Ledigt jobb i Telenors kundtjänst i Göteborg!

Arbetsbeskrivning

Vill du jobba med kundservice på hög nivå och samtidigt skaffa dig en fantastiskt bra merit för framtiden? I Telenors kundtjänst på Sykes i Göteborg får du chans att utvecklas utifrån din personlighet och potential. Genom att ge förstklassig service hjälper du kunder att hitta lösningar på sina problem varje dag. Du arbetar i ett riktigt stort och härligt team och blir en del av ett företag med goda utvecklingsmöjligheter. Vänta inte - sök jobbet redan idag!

Vill du vara en del av Telenors framtida utveckling?
”Idag är det aldrig långt till en surfplatta eller dator. Mobilen är vår bästa vän och det kommer ständigt nya lösningar som gör det digitala livet enklare, roligare och mer fantastiskt. Ändå har den digitala revolutionen bara börjat. Utvecklingen rusar vidare. Snart kommer det vara möjligt att se, uppleva och göra saker vi ännu bara drömmer om.
Det är här Telenor kommer in.
Telenor för människor närmare varandra och ger dem tillgång till den allra senaste tekniken. Telenor står mitt i den digitala förändringen. De lever och utvecklas med den.
Nu behöver vi din hjälp för att utveckla Telenor ännu mer.”

Vad måste jag kunna innan jag börjar jobba i Telenors kundtjänst på Sykes i Göteborg?
•Du är flytande i svenska i tal och Du har fyllt 18 år.
•Du har fullständiga gymnasiebetyg.

Vad gör man i Telenors kundtjänst?
•Som en del av vårt team är du ansiktet utåt och representerar Telenors produkter och varumärke.
•I rollen tar du emot inkommande samtal från våra kunder. Du ansvarar för att självständigt coacha kunden och göra ditt yttersta för att lösa kundens problem på ett effektivt och systematiskt sätt.
•Du förmedlar positiv energi i kundsamtalet, är serviceinriktad och lyhörd för kundens behov. Vanliga frågor från kunderna är rörande abonnemang, produkter, fakturor och teknisk support.

I rollen är försäljning en naturlig del, vilket förutsätter att du är resultatfokuserad, övertygande och uthållig som person. Du strävar efter att hela tiden utveckla dig själv och motiveras av att nå högt uppsatta mål.
Kundupplevelsen är nummer ett för oss, Sykes och Telenor. Genom att visa respekt, hålla vad du lovar, sträva efter enkelhet och vara inspirerande mot kunder och dina kollegor är du en tydlig ambassadör för Telenor, deras värderingar och deras varumärke. Detta vet vi påverkar kunden långsiktigt.

Hur söker jag jobbet?
Det är superlätt! Sök tjänsten via ansökningsknappen. Urval och intervjuer sker löpande därför kan tjänsten bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.
Har du frågor kring tjänsten?
1.Få snabbast svar genom att läsa vår Frågor och svar
2.Jag kan också nås på telefon 031-617282
3.Slipp telefonkön och få svar snabbt genom att maila mig på kajsa.eriksson@manpower.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Vad händer när jag skickat in min ansökan?
Vi läser igenom ansökningar löpande. Du kan enkelt se om din ansökan kommit in genom se om annonsen finns under Ansökningar på Min Sida.
Vi arbetar för att du ska få svar på din ansökan inom 2-3 veckor, antingen via telefon eller mail.

Vad kan ni erbjuda mig?
Här är jobbet för dig som söker en utmaning och en trygg arbetsgivare:
Du får såklart lön, semester och extra betalt kvällar. Lönen består av en fast grundlön plus att du utöver det ingår i kundens bonussystem. Allt enligt kollektiv avtal med Unionen

Gilla oss på Facebook!

Kontaktpersoner på detta företaget

Therese Drewsen

Christine Johanson

Dino Elezovic
+4642371631
Frida Dire
0727-229972
Annelie Hermansson

Linda Grelte
040-660 63 38
Sandra Gustavsson

Sabina Svensson
031-61 72 10
Fia Fagerlund
031- 61 72 93
Jessica Petersson
031-617272

Sammanfattning

Besöksadress

Klarabergsgatan 29
None

Postadress

Klarabergsgatan 29
Stockholm, 11181

Liknande jobb


Försäljning & rådgivning? Se hit!

Försäljning & rådgivning? Se hit!

6 maj 2024

6 maj 2024

Kundtjänstmedarbetare

Kundtjänstmedarbetare

6 maj 2024