Ledigt jobb i Telias kundtjänst på Releasy i Linköping

Arbetsbeskrivning

Är du en glad och social person som tycker om att hjälpa andra? Är du intresserad av teknik i framkant och gillar att jobba inom service? Trivs du med telefonen som främsta redskap? Då kommer du att trivas som fisken i vattnet på detta uppdrag!
Nu söker vi dig som vill arbeta i Telias kundtjänst på Releasy i Linköping. Start för uppdraget är i början av maj.
Du kommer få en gedigen utbildning, träffa många människor och få chansen att lägga till en nyttig erfarenhet på ditt CV. Tveka inte, sök idag!

Vilka fördelar finns med ett jobb i Telias kundtjänst på Releasy?
Här får du en möjlighet att arbeta med marknadens mest framgångsrika operatör som erbjuder tjänster och produkter i världsklass!

•Du skaffar dig viktiga erfarenheter snabbt!
•En chans att jobba i ett härligt team
•Få en bra start på din karriär

Du kommer att jobba i ett team med positiva och engagerade arbetskamrater där ni alla arbetar mot samma mål. Arbetsdagarna fylls av kundkontakter, coachning från kollegor och teamledare och en härlig stämning.

Om jobbet i Telias kundtjänst
Din främsta uppgift kommer att vara att besvara inkommande samtal som rör TV, bredband- och mobiltjänster. Du kommer också att ha kundkontakt via mail, chatt och sociala medier. Du arbetar aktivt och på ett professionellt sätt med merförsäljning i dina kundkontakter.

Uppdraget startar i början av maj med en 4 veckor lång grundutbildning. Här kommer du att få lära dig hur du hanterar kundmöten per telefon samt de tjänster, produkter, erbjudanden och stödsystem som du kommer arbeta med.

Tjänsten omfattar 80 % av heltid. Arbetstiden ligger förlagd enligt schema både dagtid, kvällar och helger.

Till att börja med kommer du bli uthyrd av Manpower till kund men för rätt person finns det mycket goda chanser till anställning hos kund.

Vad förväntas av mig?
Det viktigaste är att du har ett driv för att utvecklas inom service och försäljning.

• Du har fyllt 18 år och har fullständiga slutbetyg från gymnasiet
• Du har god datavana och ett stort tekniskt intresse
• Du behärskar både svenska och engelska i tal och skrift
• Det är meriterande om du tidigare har arbetat med kundservice, försäljning eller andra serviceyrken

Vilka personliga egenskaper är viktiga?
Din personlighet, vilja, potential är viktigast!

• Du är kommunikativ, ödmjuk och ambitiös och trivs i mötet med andra människor
• Du brinner för service och försäljning och motiveras av att nå uppsatta mål
• Du är också mogen och ansvarstagande som person, intresserad och lyhörd
• Du arbetar strukturerat med tålamod och trivs när tempot är högt

Hur är det att jobba som konsult för Manpower?


Vad kan ni erbjuda mig?
• Anställning enligt kollektivavtal
• Du kommer att arbeta i fina fräscha lokaler
• För rätt person finns mycket goda chanser till anställning hos kund
•Ovärderlig arbetslivserfarenhet för din fortsatta yrkeskarriär
•En personlig konsultchef

Hur söker jag jobbet?
Det är enkelt! Klicka på ansök-knappen och följ instruktionerna.

Notera att vi inte tar emot ansökningar via e-post eller brev.
Urval och intervjuer sker löpande därför kan tjänsten bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.

Har du frågor kring tjänsten?
1. Få snabbast svar genom att mejla mig på karin.jensing.semneby@manpower.se
2. Jag kan också nås på telefon 08-452 33 10

Vid tekniska frågor kring din ansökan vänligen kontakta Manpowers webbsupport på 020- 26 51 00.

Varmt välkommen med din ansökan!

Gilla oss på Facebook!

Kontaktpersoner på detta företaget

Therese Drewsen

Christine Johanson

Dino Elezovic
+4642371631
Frida Dire
0727-229972
Annelie Hermansson

Linda Grelte
040-660 63 38
Sandra Gustavsson

Sabina Svensson
031-61 72 10
Fia Fagerlund
031- 61 72 93
Jessica Petersson
031-617272

Sammanfattning

Besöksadress

Klarabergsgatan 29
None

Postadress

Klarabergsgatan 29
Stockholm, 11181

Liknande jobb


Försäljning & rådgivning? Se hit!

Försäljning & rådgivning? Se hit!

6 maj 2024

6 maj 2024

Kundtjänstmedarbetare

Kundtjänstmedarbetare

6 maj 2024