Ledigt jobb som First-line support i Eskilstuna

Ledigt jobb som First-line support i Eskilstuna

Arbetsbeskrivning

Tjänsten som First-line support innebär att du får jobba på en trivsam arbetsplats tillsammans med härliga kollegor samtidigt som du samlar på dig värdefull arbetslivserfarenhet. Du kommer att ha en trygg anställning hos Experis och tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund i Eskilstuna. Är det dig vi söker?



Det här är ett konsultuppdrag som varar tillsvidare. Du kommer att vara anställd av Experis men arbeta hos vår uppdragsgivare.

Om tjänsten



Som First-line support kommer du att jobba i Windows-miljö, Apple-miljö och Microsoft-miljö och det dagliga arbetet går huvudsakligen ut på att jobba med service, support och drift av IT-miljöer, ge teknisk support över mejl och telefon och registrera och lösa ärenden och beställningar i direkt kontakt med kund över telefon. Du kommer ha ett nära samarbete med andra medarbetare på IT-avdelningen.



Du kommer bland annat att

* felsöka, åtgärda och återrapportera

* dokumentera ärenden och lösningar.



Din profil





Den här tjänsten passar dig som tycker att det är spännande att arbeta med support och Support. Vidare ser vi gärna att du har erfarenhet av service, Helpdesk och Office 365.



Vi söker dig som

* har gymnasieutbildning inom IT

* har en teknisk utbildning

* har goda färdigheter i såväl talad som skriven svenska och engelska

* har goda IT-kunskaper.



Det är även meriterande för tjänsten om du

* behärskar fler språk än svenska och engelska

* har branscherfarenhet.



Erbjudande



Som konsult på Experis erbjuds du möjligheten att utveckla dina kunskaper i uppdrag hos några av Sveriges största företag inom flera olika branscher. På Experis är vi stolta över våra konsulter och tillsammans hittar vi rätt utmaningar för dig. Vi har höga förväntningar på dig, men i gengäld erbjuder vi dig goda utvecklings- och karriärmöjligheter. Vi arbetar tillsammans med din karriärplan, så att både du och din konsultchef har förståelse för just dina mål och vilka kompetenser som du vill utveckla.



Våra konsulter erbjuds en trygg anställning inom kollektivavtal, med bl.a. övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar.



Vi strävar efter att våra anställda ska spegla den mångfald som finns i befolkningen och vi välkomnar sökanden med alla bakgrunder och ursprung!



Sök tjänsten idag!



Den här tjänsten innebär att du kommer att bli anställd av Experis men du kommer att tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Dejan Livancic via e-post: Dejan.Livancic@se.experis.com. Sök tjänsten senast den 2020-10-07.





Vi ser fram emot att höra från dig!



Om Experis



Experis är ett konsult- och rekryteringsbolag specialiserat på att finna skickliga personer inom IT, teknik, ekonomi, ledarskap men även marknadsföring, försäljning och HR är viktiga delar av vår verksamhet. Vi vänder oss till talanger som vill ta nästa steg i karriären. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om kandidatens potential, får vi såväl talanger som verksamheter att växa och utvecklas. Experis finns på ett 50-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över och är en del av ManpowerGroup.

Kontaktpersoner på detta företaget

Jovanka Praizovic
+46 8 508 954 45
Elin Hedberg
08-508 954 39
Susanne Bostam-Edin
08-508 954 63
Ann-Catrine Snis
08-50895453
Jan Falck
08-50895444
Annica Karlsen

Peter Westberg

Johanna Di Sivo
+46 8 508 954 34
Liselotte Sundberg
+46317086785
Camilla Edbom
018-18 59 82

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Experis IT
  • 4 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 oktober 2020
  • Ansök senast: 9 oktober 2020

Besöksadress

Norra Kungsgatan 3
None

Postadress

BOX 1125
Stockholm, 11181

Liknande jobb


17 maj 2024

SSAB - Onsite IT Support Specialist

SSAB - Onsite IT Support Specialist

16 maj 2024