Ledigt jobb som Ombyggnadssamordnare i Helsingborg

Ledigt jobb som Ombyggnadssamordnare i Helsingborg

Arbetsbeskrivning

Just nu söker vi dig som är intresserad av att arbeta som ombyggnadssamordnare hos kund i fastighetsbranschen. Här får du möjlighet att koordinera och samordna i ombyggnads- och renoveringsprojekt. Låter det intressant? Vänta inte med din ansökan!

Det här är ett konsultuppdrag som varar 3 - 6 månader. Du kommer att vara anställd av Experis men arbeta hos vår uppdragsgivare.



Vad går arbetet som ombyggnadssamordnare ut på?



Som ombyggnadssamordnare koordinerar du hyresgästernas val och behov under

ombyggnad och renoveringar. Du är hyresgästernas huvudsakliga kontaktperson och arbetet

innebär en tät kontakt med hyresgäster. I rollen är du en brygga mellan projektavdelning och

förvaltning, och har ett tätt samarbete med båda funktionerna. Du bistår både förvaltningen

och projektavdelningen med stöd i såväl större som mindre projekt i befintligt

fastighetsbestånd.



Är du rätt person för jobbet?



Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av administration och kundbemötande. Då tjänsten

ställer höga krav på snabb service, och en hög tillgänglighet gentemot externa kunder,

behöver du intresse och förståelse för kundens behov och ett utpräglat sinne för service,

affärsmannaskap och kommunikation. Du drivs av att arbeta med projekt och mot tydliga mål

samtidigt som du är strukturerad och van att arbeta självständigt. I rollen krävs goda

kunskaper i Officepaketet samt B-körkort.

Det är meriterande om du har en utbildning inom bygg- och fastighet.



Erbjudande



Som konsult på Experis erbjuds du möjligheten att utveckla dina kunskaper i uppdrag hos några av Sveriges största företag inom flera olika branscher. På Experis är vi stolta över våra konsulter och tillsammans hittar vi rätt utmaningar för dig. Vi har höga förväntningar på dig, men i gengäld erbjuder vi dig goda utvecklings- och karriärmöjligheter. Vi arbetar tillsammans med din karriärplan, så att både du och din konsultchef har förståelse för just dina mål och vilka kompetenser som du vill utveckla.



Våra konsulter erbjuds en trygg anställning inom kollektivavtal, med bl.a. övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar.



Vi strävar efter att våra anställda ska spegla den mångfald som finns i befolkningen och vi välkomnar sökanden med alla bakgrunder och ursprung!

Sök tjänsten i dag!

För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Carl-Johan Andersson på telefonnummer 040-6606301 eller e-post carl-johan.andersson@se.experis.com.

Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post, utan du söker tjänsten med en registrerad profil på vår hemsida genom att följa ansökningslänken i annonsen. Vi kan komma att tillsätta uppdrag redan innan ansökningstiden passerat, så skicka in din ansökan i dag!



Om Experis



Experis är ett konsult- och rekryteringsbolag specialiserat på att finna skickliga personer inom IT, teknik, ekonomi, ledarskap men även marknadsföring, försäljning och HR är viktiga delar av vår verksamhet. Vi vänder oss till talanger som vill ta nästa steg i karriären. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om kandidatens potential, får vi såväl talanger som verksamheter att växa och utvecklas. Experis finns på ett 50-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över och är en del av ManpowerGroup.

Kontaktpersoner på detta företaget

Petra Sivefäldt
0500-38 14 37
Dino Elezovic
4642371631
Lina Mörkberg
016-155737
Anna Stridsjö

Marika Johansson
019-166551
Carl-Henric Möller
031-617235
Carina Häggquist
018-18 59 71
Anders Samuelsson
031-7086752
Karin Backman
063-57 66 63
Zara Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Experis AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 mars 2020
  • Ansök senast: 18 mars 2020

Besöksadress

Lidköping
None

Postadress

Engelbrektsgatan 6
ÖREBRO, 70212

Liknande jobb


Vikariat, forskningssamordnare

28 maj 2024

28 maj 2024

Administratör / Kalkyl

28 maj 2024