Leveranschef

Arbetsbeskrivning

Kundföretaget
Office IT Partner levererar IT-baserade tjänster som utvecklar kundernas verksamheter.
Man tror på nära och långsiktiga relationer där bra service, högt leveransvärde och hög kompetens är viktiga grundstenar. Office IT Partner levererar lösningar från alla marknadsledande tillverkare inom IT.

Office IT-Partnerkedjan finns på cirka 35 orter i landet och erbjuder IT-tjänster med huvudfokus på små och medelstora företag. På vårt kontor i Stockholm/Liljeholmen och Södertälje blir du en viktig del i ett snabbt växande team på idag 35 personer.
I samarbete med Montico HR Partner söker Office IT Partner Stockholm - Södertälje nu Leveranschef.



Arbetsbeskrivning
Som Leveranschef kommer du att ha ett omväxlande och utmanande jobb. Du kommer rapportera direkt till COO och ingå i företagets ledningsgrupp. Du förväntas ta ett stort ansvar att driva utvecklingen av verksamhetens kvalitet och effektivitet. Din främsta uppgift kommer vara att säkerställa kvalitén på tjänsterna som Office IT Partner levererar till sina kunder liksom att dina medarbetare har rätt förutsättningar för att lyckas med detta.
Leveranschefen ansvarar för att driva och utveckla verksamheten inom några av företagets viktiga serviceområden. Ditt ansvar innefattar en personalgrupp på ca 20 medarbetare som finns placerade i Liljeholmen och i Södertälje. I ditt team ingår 3 teamledare som du arbetar tätt med för att få hjälp med att leda och fördela det dagliga arbetet ute hos kunderna. Din organisation ansvarar för kundsupport via vår helpdesk, drift och förvaltning av kunder, vår driftshall samt konsulter inkl projektledare.




Din profil
Vi söker dig som är ambitiös och framåtlutad samt har gedigen erfarenhet av tjänsteleverans och IT.
Vi är övertygade om att du motiveras och drivs av att utveckla andra människor och verksamheter där lönsamhet, kvalitet och tillväxt står i fokus. Din sociala kompetens är hög och du behöver vara avslappnad och vara van att jobba i en föränderlig organisation och under stress.
Som person är du van vid att arbeta på ett strukturerat sätt. Du är noggrann och har en stor målmedvetenhet att genomföra arbetet med hög kvalitet. Rollen som Leveranschef innebär mycket ansvar och passar därför dig som är självgående och som gärna kommer med förslag och idéer på förbättringspunkter. Du är en lagspelare, är van vid att samarbeta med olika människor och är bra på att skapa nya arbetsrelationer.
Efterfrågade kompetenser:
- Akademisk utbildning och god IT kunskap
- B-körkort
- Mycket goda kunskaper i det svenska samt god engelska.
- Vana av att leda och fördela arbete i en komplex vardag.

Vi ser fram emot att få din ansökan snarast möjligt!

Vårt företag
Montico är helhetsleverantör inom HR och erbjuder tjänster inom bemanning, rekrytering, utbildning, verksamhetsutveckling, stöd och matchning samt omställning. Med cirka 1000 anställda finns vi idag på ett stort antal orter i södra och mellersta Sverige och vårt huvudkontor finns i Tranås.

Din ansökan lämnar du via länken nedan. Vi tar ej emot ansökningar via mail.

Sista ansökningsdatum är den 26 november, men då vi gör löpande urval tar vi gärna emot din ansökan så snart som möjligt.

Kontaktpersoner på detta företaget

Patrik Remann

Emanuel Sahlström
0140-59 90 47
Lena Wissinger Sparv
0380-57 67 28
Eva Johansson
0140-59 90 48
Johanna Eronson
0470-78 81 84
Abbe El-saghir

Andreas Arvidsson

Johanna Eronson

Birgitta Andersson
044-300 09 03
Daniel Kepka

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Montico HR Partner AB Tranås
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 28 oktober 2017

Besöksadress

Klubbhusgatan 13, Jönköping
None

Postadress

BOX 416
Tranås, 57325

Liknande jobb


5 september 2022

25 augusti 2022