Leveranschef / vVD

Arbetsbeskrivning

Företagspresentation:

Rodeco är en helhetsleverantör av kompletta lekmiljöer till ledande globala varumärken över hela världen. Med en lång erfarenhet och stabil grund från Åtvidaberg har bolaget funnit framång i sin filosofi att säkra och kreativa lekplatser lockar publik, utvecklar barn och gynnar affärer.

Rodecos affärsidé är att utveckla, tillverka och installera säkra och kreativa lekmiljöer som bidrar till en positiv utveckling för barn och platser världen över. Bolaget omsätter cirka 45 msek är drygt 30 fast anställda och är lönsamt. Intresset från såväl befintliga som nya kunder är stort och bolaget står därför inför en spännande tillväxt på huvudsakligen internationella marknader.

För att klara av tillväxten och säkerställa en hållbar verksamhet långsiktigt har man beslutat att tillsätta en ny roll - Leveranschef/vVD.

Arbetsuppgifter och ansvarsområden:

Du kommer att ha helhetsansvar för och leda bolagets inköp, produktion (2 siter), lager, logistik, installation samt kundleveransprojekt; dvs vara Leveranschef/vVD

Rollen är ny och i den innefattas att formera styrkorna inom ovanstående områden och skapa en väl fungerande gemensam kunddriven leveransorganisation som anammar behovet av och strukturerna för en ständig effektivisering.

I leveranschefsansvaret kommer du utöver din egen organisation ha nära kontakt med bolagets ekonomifunktion för att säkerställa kundavtalsefterlevnad samt VD/Marknad i förhandlingar och strategiska inriktningsbeslut. Du kommer att vara en viktig medlem i en ledningsgrupp som tar Rodeco till nästa nivå.

Din profil:

Vi förutsätter att du har och med exempel kan visa på en relevant bakgrund utifrån ovanstående funktionsområden.

Din utbildning och exakt antal erfarenhetsår är inte det relevanta, det är din personlighet och potential att vara med och utveckla Rodeco som är avgörande.

För att lyckas med detta ser vi att du är affärsmässig, kravställande och tydlig, har höga mål och är villig att satsa för att uppnå dem tillsammans med ditt team.

Du planerar och organiserar ditt arbete på ett realistiskt vis, jobbar för att förutse problem och risker samt har förmågan att kommunicera tydligt, enkelt och effektivt.

Ansök redan idag!:

Ansökan

Passar du in på ovanstående profil, tveka inte att ansöka redan idag! Ansökningar hanteras löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Glöm inte att motivera så utförligt som möjligt varför just du är lämplig för denna tjänst och att uppdatera dina uppgifter.

Vi tar helst emot din ansökan via databasen, men om du tycker detta är känsligt är du naturligtvis välkommen med din ansökan direkt till ansvarig rekryterare.

Ansvarig rekryterare är Peter Undén och nås på peter.unden@unikresurs.se

Väl mött!

Unik Resurs:

Välkommen till Unik Resurs!

Din utvecklingspartner i med- & motgång!

Hos oss är du alltid välkommen att kontakta ansvarig rekryterare om du har frågor eller funderingar kring ett annonserat uppdrag.

Om inte detta uppdrag passar dig är du välkommen att kontakta oss så kanske vi kan hitta ditt drömjobb tillsammans.

Lycka till!

Kontaktpersoner på detta företaget

Kristina Lind
076-7781513
Carolina Aspdahl
011-4700673
Peter Ardenfors

Marie Johansson
0455-341515
Petra Meyer Gardelin

Susanne Appelqvist
0455-341511
Susanne Appelkvist

örjan Högberg
013-4708091
Petra Meyer Gardelin
013-470 80 83
Peter Ardenfors
013-470 80 84

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Unik Resurs i Sverige AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön Enligt överenskommelse
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 5 juni 2015

Besöksadress

Skyttegatan 2 58230 Linköping
None

Postadress

Djurgårdsgatan 56
Linköping, 58229

Liknande jobb


11 april 2024

11 april 2024

11 april 2024