Leveranskoordinator till Telenors huvudkontor

Arbetsbeskrivning

Vi söker för kunds räkning en leveranskoordinator till företagets fantastiska huvudkontor i centrala Stockholm. Uppdraget är på heltid, förväntas starta relativt omgående och pågå i minst 6 månader med möjlighet till direktrekrytering till vår kund.

Urval och intervjuer sker löpande, välkommen med din ansökan redan idag.


Arbetet hos oss på Palm & Partners ska genomsyras av engagemang, expertis och resultat. Vi erbjuder dig chansen till personligutveckling, ett socialt sammanhang samt en kompetensfördjupning inom en rad olika yrken och branscher. Våra uppdrag är oftast av långsiktig karaktär och merparten av anställningarna leder till tillsvidaretjänst antingen hos oss eller våra kunder. Vi ser det som att vår viktigaste uppgift är att generera ett positivt resultat för våra medarbetare och kunder. Till din hjälp har du en erfaren konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag och i din utveckling.

Självklart är vi ett auktoriserat Bemanningsföretag och vi har kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Arbetsbeskrivning
Som leveranskoordinator hos vår Telenor arbetar du med ärenden på fastnätssidan mot deras storkunder. Din vardag kommer att bestå utav granskning och informationssamling kring inkommande ordrar. Du har där mycket interna och externa kontakter för att få en god bild över inkommen order. Efter att du satt samman helheten ser du till att driftsättning sköts och följer sedan upp med kunder och eventuell testning.

Ett varierande arbete som kräver att du är drivande, ansvarstagande, social och flexibel. Rollen förutsätter att du gillar eget ansvar, tekniska lösningar och kundfokus.

Erfarenhet
-Vi söker dig som har tidigare erfarenhet utav tekniskt administrativt arbete som koordinering, orderregistrering, ärendehantering och/eller andra liknande uppgifter.
-Du kan även besitta en IT-bakgrund där du arbetat som IT- administratör elle rmotsvarande
-Tidigare erfarenhet från telekom är starkt meriterande.

Personliga kvalifikationer
Som person är du pålitlig, proaktiv i ditt arbete, noggrann, ansvarstagande och vill fortsätta att utvecklas inom administration. Då du kommer att arbeta i en dynamisk miljö är du initiativrik, kommunikativ och van att ge ypperligt god service. Du är en problemlösare och bibehåller ditt goda humör även under stressiga situationer.

Lön och anställningsvillkor
Fast månadslön

Kontaktpersoner på detta företaget

Martin Andersson

Emma Pelarhagen

Martin Andersson
0739-600338
Maria Larsson

Claudia Bellagamba

Johan Sjöstrand

Johan Sjöstrand
0768-545932
Stina Karlsson
0708-544492
Linda Billstrand Rychter
0732-005756
Stina Karlsson

Sammanfattning

Besöksadress

Östra Varvsgatan 4, MALMÖ
None

Postadress

Östra Varvsgatan 4
MALMÖ, 21175

Liknande jobb


Agent Sales Support

Agent Sales Support

14 september 2023

Eftermarknadsplanerare till Saab

Eftermarknadsplanerare till Saab

8 september 2023

Ordermottagare/packansvarig

Ordermottagare/packansvarig

8 september 2023

Orderadministratör

Orderadministratör

8 september 2023