OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Montico HR Partner AB
Arbetsbeskrivning
För kunds räkning söker vi nu en ordermottagare under perioden 1 februari- 31 augusti.
I dina arbetsuppgifter ingår:
- Orderregistrering
- Leveransplanering
- Bokning av leveranser
- Bevaka att kunden uppfyller gällande leveransvillkor och leveransavtal
- Skriva tullhandlingar och exportdeklarationer
- Sköta alla gällande rutiner vid leverans såsom göra dagsavslut, boka godsuttag, fakturera, söka gods och informera olika parter
- Kontering av fraktfakturor
För att klara rollen behöver du har goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift.
Din profil
Du som söker har tidigare lång erfarenhet av administrativt arbete inom logistik och akn påbörja uppdraget i början av februari.
Vi ser med fördel att du arbetat med MS Office, SAP och/ eller Centiro.
Som person är du noggrann, ansvarsfull, strukturerad och bra på att ta egna initiativ.
Vårt företag
Montico-koncernen erbjuder tjänster inom personal- och kompetensförsörjning såsom bemanning, rekrytering, HR-konsultation, strategisk kompetensförsörjning, utbildning, jobbcoachning samt omställningsarbete. Vår expansiva koncern har idag cirka 600 anställda och omsätter cirka 400 miljoner SEK. Huvudkontoret finns i Tranås och kontor finns också på ett flertal orter i södra och mellersta Sverige. I Montico-koncernen ingår även Hammarö Svetsteknik.
Din ansökan lämnar du via länken nedan. Vi tar ej emot ansökningar via mail.
Då vi gör löpande urval tar vi gärna emot din ansökan så snart som möjligt.
Kontaktpersoner på detta företaget
Patrik Remann
Emanuel Sahlström
0140-59 90 47
Lena Wissinger Sparv
0380-57 67 28
Eva Johansson
0140-59 90 48
Johanna Eronson
0470-78 81 84
Abbe El-saghir
Andreas Arvidsson
Johanna Eronson
Birgitta Andersson
044-300 09 03
Daniel Kepka