Leverantörsreskontra

Arbetsbeskrivning

Online Business Partner är ett företag med lång och gedigen erfarenhet inom bemanningsbranschen. Vi arbetar nischat inom ekonomi och administration, i olika branscher och i hela storstockholmsregionen. Ekonomiassistent / Leverantörsreskontra Vi söker för uppdrag hos en av våra kunder en person som skall sköta leverantörsreskontran fr.o.m. omgående och till den sista september 2008. Arbetsuppgifter: Leverantörsreskontra - scanning - preliminärkontering i försystem - definitvbokföring i huvudsystem (Concorde) - påminnelser - förebereda betalfiler Bokföring - utbetalningstransaktioner - periodiserade kostnader - bokningar i samband med bokslut - löpande bokföring Intercompany - bokföring av koncerninterna fakturor - valutabokningar - avstämningar Erfarenhet: - Levereantörsreskontra, van vid stora volymer - Officepaketet, behärska - Engelska - Grundläggande redovisningskunskaper - Betalningar - Vana att arbeta mot deadlines Meriterande men inget krav: - Concorde , affärssystem - Avstämningar Personliga egenskaper: Arbetet kräver hög servicekänsla, självgående, noggrannhet, ordningssinne, initiativförmåga, flexibilitet samt att hålla leveranstiderna. I övrigt är du positiv och har en god social kompetens och teamkänsla. Då tjänsten skall tillsättas snarast så sker rekryterings-processen löpande, så vänta inte med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Lill Augustsson
08-545 788 70

Sammanfattning

Besöksadress

Vendelsövägen 41
Handen

Postadress

Vendelsövägen 41
Handen, 13644

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024