Leverantörsreskontra ekonom till kund i Gävle

Leverantörsreskontra ekonom till kund i Gävle

Arbetsbeskrivning

Om oss
Hej! Det är vi som är Clockwork. Enligt Bolagsverket tillhör vi bemanningsbranschen men vi ser det inte som att vi arbetar med bemanning (inte bekvinning heller, för den delen) – vi jobbar med människor! Visst, vi rekryterar chefer och specialister, vi kompetensförsörjer industrier, teknikbolag, handelsföretag och andra, vi hjälper skolor att höja sin kompetens och vi matchar talanger och förmågor mot arbetsmarknadens behov. Men vårt erbjudande handlar egentligen om en enda sak: kraften att gå framåt. Därför säger vi hellre att vi är i ”bättre-framtids-branschen”. Med hög kompetens, personligt engagemang och ett prestigelöst arbetssätt är det vår ambition att varje dag vara en laddstation för människor och företag som vill utvecklas. Du kan hämta kraft hos oss i över tjugo städer från Stockholm i söder till Luleå i norr. Läs gärna mer på www.clockworkpeople.se

Dina arbetsuppgifter
Är du en erfaren ekonomiassistent som är tillgänglig för nya utmaningar omgående? Då har vi kanske precis rätt tjänst för dig!

Till en av våra kunder i Gävle söker vi nu en ekonomiassistent med start omgående. I denna roll kommer du att arbeta med uppgifter kopplat till leverantörsreskontra. Givetvis finns du även behjälplig vid andra arbetsuppgifter som förekommer på vår kunds ekonomiavdelning.

Uppdraget startar omgående och sträcker sig över kommande 8 månader med möjlighet till förlängning.


Din profil
För att lyckas och trivas i denna roll tror vi att du har en examen inom ekonomi från högskola eller har motsvarande arbetslivserfarenhet samt har minst tre års erfarenhet från liknande arbete inom leverantörsreskontra. Dina kunskaper inom MS Office är goda och du är van att navigera dig fram i olika ekonomisystem. Du kommunicerar obehindrat på svenska och engelska i såväl tal som skrift.

Flexibilitet, teamkänsla och engagemang är viktiga egenskaper hos dig som söker. Vi söker dig som arbetar noggrant och strukturerat och inte lämnar någonting åt slumpen. Din samarbetsförmåga är god och du ställer gärna upp för dina kollegor.

Ansökan
Du blir anställd av Clockwork och arbetar på uppdrag hos vår kund. Arbetet som konsult hos Clockwork ger dig ett brett kontaktnät, goda karriärmöjligheter samt goda chanser att påverka såväl arbetssituation som personlig utveckling. Som anställd hos oss får du en attraktiv anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, friskvårdsbidrag, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal.

Är det dig vi söker? Sök då tjänsten via vår hemsida www.clockworkpeople.se så snart som möjligt då tjänsten ska tillsättas omgående. För vidare frågor kontakta Simon Lindberg på 073-351 27 99 eller simon.lindberg@clwork.se. Välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Clockwork Inhouse services AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 november 2023
  • Ansök senast: 3 december 2023

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024