Leverantörsreskontraansvarig för inhyrning till Stockholm!

Arbetsbeskrivning

Om kunden / About the Client

Inhouse söker nu en erfaren och självgående person som ska vara ansvarig för leverantörsreskontran hos vår kund som är verksam inom fastighetsbranschen. Tjänsten är en inhyrning på 4 månader med möjlighet till förlängning! Är du den vi söker?

Arbetsbeskrivning / Work Description

Som leverantörsreskontraansvarig har du ett helhetsansvar för leverantörsreskontran på företaget. Det innebär bland annat skanning, verifiering av leverantörsfakturor, kontoavstämningar och betalningar. Du kommer även arbeta med viss administration och andra vanligt förekommande uppgifter på en ekonomiavdelning.

Din profil / Your profile

Vi ser att du har gedigen erfarenhet inom leverantörsreskontraarbete och känner dig trygg i dina kunskaper. Du har erfarenhet av att arbeta i ekonomisystemet Palette (tidigare Baltzar) då vår kund står inför ett systembyte under hösten. Du är minst gymnasieekonom alternativt att du har en eftergymnasial utbildning inom ekonomi.

Som person är du noggrann, självgående och produktiv. Du gillar ordning och reda. Vi ser även att du är ansvarstagande, flexibel och prestigelös för att lyckas i rollen.


Övrigt / Other

Tjänsten är en inhyrning på cirka 4 månader med möjlighet till förlängning med start omgående. Du blir anställd av Inhouse som konsult. Låter detta som någonting för dig? Ansök via länken nedan. Vid frågor angående tjänsten kontakta Elin Siggelin på elin.siggelin@inhouse.se. Vi kan tyvärr inte administrera ansökningar via e-post.

Om Inhouse / About Inhouse

INHOUSE skapar effektiva resurslösningar när det gäller personella resurser, genom att vi utifrån våra uppdragsgivares mål, strategier och övriga affärsmässiga förutsättningar, identifierar och tillsätter den kompetens eller andra åtgärder som krävs för att nå önskat resultat. Andra viktiga delar är vårt kvalitetssystem som säkerställer hög kvalitet och maximal uppdragseffektivitet samt vår strävan efter kreativitet, engagemang och lyhördhet i varje specifik situation i våra uppdrag.

Tekniskt problem med din ansökan?

För både Mac och PC användare rekommenderas Google Chrome som webbläsare vid registrering och användning av Inhouse webbtjänster. Vid registrering får inte användarnamnet innehålla blanksteg, @, !, ? eller andra tecken förutom bokstäver och siffror.
Vid bifogande av dokument får inte dokumentnamnet innehålla snedstreck (slash eller backslash) ”/ ” ” \”.
Detta gäller Mac-användare då det inte är möjligt för PC-användare.

Vid ett <b>Tekniskt Problem</b> med din ansökan kontakta Inhouse på 08-52 22 33 10 eller <a href="mailto:info@inhouse.se">info@inhouse.se</a>

För frågor gällande tjänsten/uppdraget kontaktas ansvarig rekryteringskonsult.

Välkommen!

Kontaktpersoner på detta företaget

Thomas Nyström
0704339722
Elin Siggelin

Maria Bergholtz

Anders Stenbeck

Ellinor Danielsson

Katharina Hjorth

Ellinor Danielsson
0704315018
Elin Siggelin

Katharina Andersson

Katharina Andersson
0704315013

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Inhouse AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 17 juli 2015

Besöksadress

Grev Turegatan 30, Stockholm
None

Postadress

Grev Turegatan 30
Stockholm, 11438

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024